@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Jag har ledigt till på tisdag, sen har jag 11 skoldagar i RAD utan en ENDA ledig dag...
Kan tänka mej hur trött jag kommer vara på den där fredagen om 2 veckor... 1 maj, 2014 20:00 |
|
Siriusis
Elev |
.....jag har ett dokument/bild whatever på datorn som jag har döpt till "really sassy alien"...
(ok yes jag gillar att ha ordning bland mina foton speciellt mina selfies okok???)....vågar man öppna det? Alien har du gjort något med min dator? ._. -------------------------- UPDATE: öppnade dokumentet och...this came up. ![]() Hai 1 maj, 2014 20:06
Detta inlägg ändrades senast 2014-05- 1 kl. 20:13
|
|
LolFeelings
Elev |
1 maj, 2014 20:12 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Ginny00: Ska till Uppsala på söndag!! ♥ Så tråkigt att du inte kom till "Fest i kråkboet" och jag inte kan komma till nu på söndag. Ville träffa dig ju ♥ Åh Kråkboet krockade tyvärr med dansuppvisning för mig! Men jag försöker åka på lite saker här och där när det passar, någon annan gång kanske! ♥ 1 maj, 2014 20:13 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: "Den besynnerliga händelsen med hunden om natten" XD Den titeln alltså xD Den titeln borde vara med i perversklubben antecknar xD HAHA NEJ XD Från baksidan av boken: Spoiler: Tryck här för att visa! Okej då, men om du bara läser titeln Ginny00 Vi får hoppas det ♥ "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 1 maj, 2014 20:13 |
|
Borttagen
|
Alltså... tittar på "Veterinärerna". De var tvungna att avliva en hund.
Och jag sitter här och gråter nu pga det... 1 maj, 2014 20:29 |
|
Solkatten
Elev |
Härligt att Hufflepuff leder elevhemstävlingen.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 maj, 2014 20:37 |
|
Borttagen
|
såg på the starving games idag xD
det var... en intressant upplevelse. 1 maj, 2014 20:45 |
|
Siriusis
Elev |
vet inte vad som är värst
Lyssna på "carryon my wayward son" eller lyssna på "lily's theme" Hai 1 maj, 2014 20:52 |
|
cikki
Elev |
Skrivet av Borttagen: Började se den igår... sen stängde vi av eftersom att min lillasyster inte ville se och typ ingen annan heller.såg på the starving games idag xD det var... en intressant upplevelse. Det blev pirates of the caribbean istället ^^ 1 maj, 2014 20:53 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen