@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Vildvittra Ja... alltså, jag undrar ibland varför jag ens får så många tummar? xD Samma fråga här och ibland på ställen man knappt fatta att man skrev så bra. Fick sex tummar på ett inlägg nu senast liksom xD Fem på mitt senaste, haha XD Men den var faktiskt helt okej att tumma tyckte jag. Boken som skulle beskriva mitt kärleksliv. Var sånt olycklig träff... XD Haha xD Den var bra xD ^-^ "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 1 maj, 2014 19:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Vildvittra Ja... alltså, jag undrar ibland varför jag ens får så många tummar? xD Samma fråga här och ibland på ställen man knappt fatta att man skrev så bra. Fick sex tummar på ett inlägg nu senast liksom xD Fem på mitt senaste, haha XD Men den var faktiskt helt okej att tumma tyckte jag. Boken som skulle beskriva mitt kärleksliv. Var sånt olycklig träff... XD Haha xD Den var bra xD ^-^ Den var elak :c 1 maj, 2014 19:40 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Vildvittra Ja... alltså, jag undrar ibland varför jag ens får så många tummar? xD Samma fråga här och ibland på ställen man knappt fatta att man skrev så bra. Fick sex tummar på ett inlägg nu senast liksom xD Fem på mitt senaste, haha XD Men den var faktiskt helt okej att tumma tyckte jag. Boken som skulle beskriva mitt kärleksliv. Var sånt olycklig träff... XD Haha xD Den var bra xD ^-^ Den var elak :c Jo......men ändå xD Rolig men elak Vad var det från? O: "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 1 maj, 2014 19:43 |
|
Borttagen
|
"Den besynnerliga händelsen med hunden om natten" XD 1 maj, 2014 19:44 |
|
Noaidi
Elev |
Duschade för en timme sedan, och nu håller jag på att sminka mig. Ska ingenstans så helt onödigt egentligen men yeah
En gång i tiden gick jag under namnet Perfection 1 maj, 2014 19:45 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: "Den besynnerliga händelsen med hunden om natten" XD Den titeln alltså xD Den titeln borde vara med i perversklubben antecknar xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 1 maj, 2014 19:51 |
|
Hedwig96
Elev |
Det är min 90 års dag idag
Nej men min mammas mormor skulle ha fyllt 90 idag, men hon dog 2 veckor före jag föddes..Så kanske jag fick hennes själ.... Då är jag min mammas mormor och dotter, medan min mamma är mitt barnbarn och min mamma, och min mormor är min dotter och min mormor. HAHA 1 maj, 2014 19:52 |
|
Matilda Black
Elev |
1 maj, 2014 19:53 |
|
Borttagen
|
Gå med i Vi som är emot idrott på skolor!
1 maj, 2014 19:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: "Den besynnerliga händelsen med hunden om natten" XD Den titeln alltså xD Den titeln borde vara med i perversklubben antecknar xD HAHA NEJ XD Från baksidan av boken: Spoiler: Tryck här för att visa! 1 maj, 2014 19:58 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen