@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hatar när man vill få till 600 galleoner, och så blir det 601 istället... (Hej, nu måste jag komma upp till 700g) Har detta problem med forumbetyg. Först 500, så fint. Sedan 555 också fint. Så nu får jag vänta till 600 xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 1 maj, 2014 19:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Hatar när man vill få till 600 galleoner, och så blir det 601 istället... (Hej, nu måste jag komma upp till 700g) Har detta problem med forumbetyg. Först 500, så fint. Sedan 555 också fint. Så nu får jag vänta till 600 xD Åh, ja det där är också irriterande! ;__; Nu har jag 789. Blir galen. Haha! 1 maj, 2014 19:12 |
|
Safir
Elev |
Har gjort hemmagjorda hamburgare OCH hamburgerbröd känner mig duktig ^.^
Oooch har mens X^X Fast det är okej. Och är kanske ganska så kär. Yeah, det var min dag det.
1 maj, 2014 19:13 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Hatar när man vill få till 600 galleoner, och så blir det 601 istället... (Hej, nu måste jag komma upp till 700g) Har detta problem med forumbetyg. Först 500, så fint. Sedan 555 också fint. Så nu får jag vänta till 600 xD Åh, ja det där är också irriterande! ;__; Nu har jag 789. Blir galen. Haha! Livet som populär och rik på Mugglis är hårt. ![]() "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 1 maj, 2014 19:24 |
|
Anne Potter
Elev |
Länk till mitt Divergent roll:
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=39396&page=1#p2641654 ![]()
1 maj, 2014 19:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Hatar när man vill få till 600 galleoner, och så blir det 601 istället... (Hej, nu måste jag komma upp till 700g) Har detta problem med forumbetyg. Först 500, så fint. Sedan 555 också fint. Så nu får jag vänta till 600 xD Åh, ja det där är också irriterande! ;__; Nu har jag 789. Blir galen. Haha! Livet som populär och rik på Mugglis är hårt. Hahaha. XD Om jag ändå vore populär och rik. Suck. 1 maj, 2014 19:25 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Hatar när man vill få till 600 galleoner, och så blir det 601 istället... (Hej, nu måste jag komma upp till 700g) Har detta problem med forumbetyg. Först 500, så fint. Sedan 555 också fint. Så nu får jag vänta till 600 xD Åh, ja det där är också irriterande! ;__; Nu har jag 789. Blir galen. Haha! Livet som populär och rik på Mugglis är hårt. Hahaha. XD Om jag ändå vore populär och rik. Suck. På Mugglis är du det, du har mer galleoner och tummar än mig "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 1 maj, 2014 19:28 |
|
Borttagen
|
Vildvittra
Ja... alltså, jag undrar ibland varför jag ens får så många tummar? xD 1 maj, 2014 19:30 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vildvittra Ja... alltså, jag undrar ibland varför jag ens får så många tummar? xD Samma fråga här och ibland på ställen man knappt fatta att man skrev så bra. Fick sex tummar på ett inlägg nu senast liksom xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 1 maj, 2014 19:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Vildvittra Ja... alltså, jag undrar ibland varför jag ens får så många tummar? xD Samma fråga här och ibland på ställen man knappt fatta att man skrev så bra. Fick sex tummar på ett inlägg nu senast liksom xD Fem på mitt senaste, haha XD Men den var faktiskt helt okej att tumma tyckte jag. Boken som skulle beskriva mitt kärleksliv. Var sånt olycklig träff... XD 1 maj, 2014 19:37 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen