@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag vill ha te
16 jan, 2012 20:25 |
|
Ultramannen
Elev |
Skrivet av scarhead: Som jag då sen kan eta! (Vet att det stavas äta)Skrivet av Borttagen: när ingen vågar baka, en fluffig kaka ~ Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: OCH VARFÖR FINND DET PLÅTAR?!? Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: fattar ni det, nej, för ni käkar bara mackor med pastej. och kan inte riktigt förstå en riktigt ledsen människa. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: och en liten svettig fralla med fisk och remuolad. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: utan russin och choklad en jävla vanlig muffins. Igår gick jag in på ett café och ville ha en muffins. Hade de det? Nej, för de hade bara mackor med pastej. Jag brukar va i god balans, gör inga stora scener, men inte visste jag att caféer fanns, som inte hade muffins. VARFÖR, VARFÖR FINNS DET UGNAR?? OCH VARFÖR FINNS DET FORMAR?? There is no good and evil, there is only power. Läs gärna min påbörjade fanfiction! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13224
16 jan, 2012 20:26 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: ÅHÅHÅHÅH, ska du göra något coolt bakverk eller något sånt nu?! CUPCAKES!! Bild sen, kej? Ofc! Mene, jag ska inte göra dem idag, jag tror att jag ska göre dem på torsdag ^^ Varför dissar du mitt meddelande, btw? D: Okej, ![]() Sorry, kollar inte meddelandena så ofta, haha xs EDIT: Vilket meddelande? Jag kan visst inte skicka meddelanden till dig? Jag har skickat jättemånga, inte bara nu, utan andra gånger också. Men du ser dem alltså inte? Jag trodde bara att du inte orkade svara... xD Nej, så är det absolut inte, men jag har inte alls sett några... :o Strange... Så du skickade en nyligen? Jaa... Jag kan skicka en till, jag gör det nu! Har du fått det? Kan du skicka till mig? Jaha. 16 jan, 2012 20:26 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Ultramannen: NÄR JAG VILL HA EN FIKA.Skrivet av scarhead: Som jag då sen kan eta! (Vet att det stavas äta) Skrivet av Borttagen: när ingen vågar baka, en fluffig kaka ~ Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: OCH VARFÖR FINND DET PLÅTAR?!? Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: fattar ni det, nej, för ni käkar bara mackor med pastej. och kan inte riktigt förstå en riktigt ledsen människa. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: och en liten svettig fralla med fisk och remuolad. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: utan russin och choklad en jävla vanlig muffins. Igår gick jag in på ett café och ville ha en muffins. Hade de det? Nej, för de hade bara mackor med pastej. Jag brukar va i god balans, gör inga stora scener, men inte visste jag att caféer fanns, som inte hade muffins. VARFÖR, VARFÖR FINNS DET UGNAR?? OCH VARFÖR FINNS DET FORMAR?? 16 jan, 2012 20:27 |
|
Alice...
Elev |
16 jan, 2012 20:28 |
|
Borttagen
|
Fan snarft är det morgon
16 jan, 2012 20:29 |
|
Pumpkin99
Elev |
16 jan, 2012 20:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: ÅHÅHÅHÅH, ska du göra något coolt bakverk eller något sånt nu?! CUPCAKES!! Bild sen, kej? Ofc! Mene, jag ska inte göra dem idag, jag tror att jag ska göre dem på torsdag ^^ Varför dissar du mitt meddelande, btw? D: Okej, ![]() Sorry, kollar inte meddelandena så ofta, haha xs EDIT: Vilket meddelande? Jag kan visst inte skicka meddelanden till dig? Jag har skickat jättemånga, inte bara nu, utan andra gånger också. Men du ser dem alltså inte? Jag trodde bara att du inte orkade svara... xD Nej, så är det absolut inte, men jag har inte alls sett några... :o Strange... Så du skickade en nyligen? Jaa... Jag kan skicka en till, jag gör det nu! Har du fått det? Kan du skicka till mig? Jag får inget! :o Aja, jag skickar till dig nu! 16 jan, 2012 20:29 |
|
scarhead
Lärare |
goodbye snöbollarna, you'll always have a special place in our hearts ♥
(charlie-nerds fattar hoho) 16 jan, 2012 20:30 |
|
Amandan
Elev |
WIHIII, JAG ÄR SÅ DUKTIG.
Har fått min kompis att gilla Coldplay! Han avskydde dem innan! WIHII. jag är grym. Min tumblr!
16 jan, 2012 20:31 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen