@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av cikki: Ska jag gå ut i det fina vädret och dö av pollen eller sitta här inne och dö av tristess? Den eviga frågan. 1 maj, 2014 16:20 |
|
cikki
Elev |
Skrivet av Borttagen: Haha åh ja... Men nu har solen gått i moln och jag har fått lite lust till att skriva så det blir nog att stanna inne i alla fall. Skrivet av cikki: Ska jag gå ut i det fina vädret och dö av pollen eller sitta här inne och dö av tristess? Den eviga frågan. 1 maj, 2014 16:23 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Ginny00: Ska till Uppsala på söndag!! ♥ Så tråkigt att du inte kom till "Fest i kråkboet" och jag inte kan komma till nu på söndag. Ville träffa dig ju ♥ "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 1 maj, 2014 16:23 |
|
Frivolt
Elev |
1 maj, 2014 17:04 |
|
Hedwig96
Elev |
det kom ett rykte flygande här om att det hade snöat i Stockholm trakterna. Är det sant? Brrr
1 maj, 2014 17:14 |
|
Kim Potter
Elev |
1 maj, 2014 17:15 |
|
Borttagen
|
Minus 6 kilo på ytterligare 1 månad.
Det känns lite sådär, faktiskt.. Känner mig lite som en draugr. Får nog börja gå med fotboja så att jag inte blåser iväg när det kommer en vindpust. Amazon warrior = not so much right now. 1 maj, 2014 17:16 |
|
Klaestron
Elev |
1 maj, 2014 18:27 |
|
LolFeelings
Elev |
1 maj, 2014 18:28 |
|
anileve
Elev |
1 maj, 2014 18:34 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen