@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
yerAwizardThea
Elev |
1 maj, 2014 11:32 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Nej Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Hapo: Trodde att jag drömde när jag vaknade. Men när jag insett att det var verklighet så gömde jag mig under täcket, och nu vägrar jag att kolla ut genom fönstret. =( Vart bor ni? Har har vi det soligt och fint. Här med och ändå bor jag i södra Norrland Har inte ni fortfarande snö i Norrland? Eftersom att Norrland är halva Sverige så är det en ganska så svår fråga att svara på xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 1 maj, 2014 11:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Okej, vi har inte snö i Norrland där jag bor cx (typ)Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Nej Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Hapo: Trodde att jag drömde när jag vaknade. Men när jag insett att det var verklighet så gömde jag mig under täcket, och nu vägrar jag att kolla ut genom fönstret. =( Vart bor ni? Har har vi det soligt och fint. Här med och ändå bor jag i södra Norrland Har inte ni fortfarande snö i Norrland? Eftersom att Norrland är halva Sverige så är det en ganska så svår fråga att svara på xD 1 maj, 2014 11:58 |
|
Minihäst
Elev |
Fixat lite utav en fandomhörna.
(Står Potterhead, Initiate, Tribute, Nesbian, Swiftie i boken. Kanske i annan ordning dock? ![]() Och nej, det är varken alla mina The Hunger Games eller Harry Potterböcker... Ville ha den första men min syster och pappa läser den nu. Alltså ville ha bok 1 av Harry Potterböckerna. Eller sjätte... Fast den har jag inte :c Liksom av alla böcker är det min favorit som saknas... another day, another slay 1 maj, 2014 12:22 |
|
Borttagen
|
1 maj, 2014 12:27 |
|
Obliviate_
Elev |
Kattuggla jag gillar dig. Just sayin. Vad blev det för lur då'?
1 maj, 2014 12:29 |
|
Fellrendión
Elev |
Jag är glad att jag inte ätit upp alla tänder på vänstra sidan av munnen. Min dröm var så skum. Jag åt tänder som godis där..
1 maj, 2014 12:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Kattuggla jag gillar dig. Just sayin. Vad blev det för lur då'? Haha, tack - jag gillar dig också! Ärligt talat vet jag inte. Han sa det flera gånger, fast jag förstår mig inte på sånt, och sen blev det alldeles för pinsamt så jag vågade inte fråga. Får väl se när den kommer på posten om en vecka, haha. 1 maj, 2014 12:54 |
|
Borttagen
|
Upptäckte att det står Ernie Macmillian på chokladgrodekortet.
Det ska vara Macmillan, utan i efter l:et. 1 maj, 2014 13:18 |
|
Salem
Lärare |
1 maj, 2014 13:41 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen