@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Borttagen: Mina hörlurar har gått sönder Mina med :C Men dem går fortfarande att använda Ja, mina med! xD Men nyss gick ena ... hörgrejen av cx Finns en jättebra affär här som man kan köpa nya för 80 kr :3 Sååå jag ska nog dit idag eller imorgon. 1 maj, 2014 10:14 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Borttagen: Mina hörlurar har gått sönder Mina med :C Men dem går fortfarande att använda Ja, mina med! xD Men nyss gick ena ... hörgrejen av cx Finns en jättebra affär här som man kan köpa nya för 80 kr :3 Sååå jag ska nog dit idag eller imorgon. MAH GOD DET HÄNDE SAMMA SAK TILL MIG O:
1 maj, 2014 10:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kim Potter: Haha, hurdå? Jag råkade tappa mina i golvet xDSkrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Borttagen: Mina hörlurar har gått sönder Mina med :C Men dem går fortfarande att använda Ja, mina med! xD Men nyss gick ena ... hörgrejen av cx Finns en jättebra affär här som man kan köpa nya för 80 kr :3 Sååå jag ska nog dit idag eller imorgon. MAH GOD DET HÄNDE SAMMA SAK TILL MIG O: 1 maj, 2014 10:17 |
|
Chaemy
Elev |
1 maj, 2014 10:17 |
|
Borttagen
|
Jag vill också till Liseberg :c
1 maj, 2014 10:19 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Haha, hurdå? Jag råkade tappa mina i golvet xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Borttagen: Mina hörlurar har gått sönder Mina med :C Men dem går fortfarande att använda Ja, mina med! xD Men nyss gick ena ... hörgrejen av cx Finns en jättebra affär här som man kan köpa nya för 80 kr :3 Sååå jag ska nog dit idag eller imorgon. MAH GOD DET HÄNDE SAMMA SAK TILL MIG O: Först tappade jag mina i golvet så den där grejen trillade av, sen satte jag tillbaka dem och använde dem i några dagar, men när jag spelade kort hade en av dem där grejerna åkt i golvet så min hund tuggade på dem ;P
1 maj, 2014 10:20 |
|
Borttagen
|
Idag ska jag redigera bilder, hjälpa min mor att packa grejer, och imorgon ska jag fota hela dagen i Uppsala (hej ansikte, förlåt för det här) och sen åka till Köping! Och vara där under helgen. ♥
1 maj, 2014 10:43 |
|
Prutt
Elev |
Tycker så synd om min kompis vars hund är dödssjuk. D: Vill typ göra någonting för henne men vet inte vad, tvivlar på att hon ens vill lämna huset. :'c
1 maj, 2014 10:45 |
|
LIA15
Elev |
Är det någon förutom jag som ska gå i ett Förstamajtåg?
1 maj, 2014 10:46 |
|
MissLollo
Elev |
1 maj, 2014 10:50 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen