@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 30 apr, 2014 22:19 |
|
Solkatten
Elev |
Bästa gifen. XD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 apr, 2014 22:31 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Luna Chang: Jag har hållt på Feben och Ellinor sen första avsnittet jag såg av Top Model Sverige och nu är dom i final. WAAAH Inte för att jag är särskilt intresserad egentligen, men när min mamma kollade på det så hejade jag på Jennifer. Men nu är hon ju ute så nej nu vet jag inte längre. Jag hatade Jennifer och var överlycklig när hon åkte ut >_> Hej 30 apr, 2014 22:34 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Luna Chang: Jag har hållt på Feben och Ellinor sen första avsnittet jag såg av Top Model Sverige och nu är dom i final. WAAAH Inte för att jag är särskilt intresserad egentligen, men när min mamma kollade på det så hejade jag på Jennifer. Men nu är hon ju ute så nej nu vet jag inte längre. Jag hatade Jennifer och var överlycklig när hon åkte ut >_> Varför?
30 apr, 2014 22:49 |
|
Obliviate_
Elev |
Uggla nån?
30 apr, 2014 22:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Haha, vem trodde ni att ni såg, då? cx Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Det är därför majbrasor är sämstÅnej mitt hår stinker rök JAG STINKER RÖK ;-; Eller nej, inte bara därför. Men det är en av anledningarna Jaa, men det var ganska kul idag för jag träffade mina kompisar och vi trodde vi så en kändis xD Typ någon från random making movies (eller vad de kallar sig) cx Men det var inte det </3 30 apr, 2014 23:08 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Luna Chang: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Luna Chang: Jag har hållt på Feben och Ellinor sen första avsnittet jag såg av Top Model Sverige och nu är dom i final. WAAAH Inte för att jag är särskilt intresserad egentligen, men när min mamma kollade på det så hejade jag på Jennifer. Men nu är hon ju ute så nej nu vet jag inte längre. Jag hatade Jennifer och var överlycklig när hon åkte ut >_> Varför? Vet inte riktigt, jag bara ogillade henne och ja.. Hej 30 apr, 2014 23:26 |
|
Borttagen
|
Jag är så trött att mina ögonlock bara faller ner och jag blunder i typ två minuter cx Sedan kommer jag på "JUSTE! VARA VAKEN VAKEN VAKEN" Höhöhö xD
30 apr, 2014 23:39 |
|
AlexZz
Elev |
30 apr, 2014 23:55 |
|
Zendaya
Elev |
aw Baby är bra om man hittar rätt cover
ehmhm vackert 30 apr, 2014 23:58 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen