Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16421 16422 16423 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Jag har hållt på Feben och Ellinor sen första avsnittet jag såg av Top Model Sverige och nu är dom i final.
WAAAH

Inte för att jag är särskilt intresserad egentligen, men när min mamma kollade på det så hejade jag på Jennifer. Men nu är hon ju ute så nej nu vet jag inte längre.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

30 apr, 2014 22:01

Borttagen

Avatar


Ikväll är en "Isolera-sig-och-titta-på-The-Fooo-klipp"-kväll.

30 apr, 2014 22:02

Borttagen

Avatar


Ånej mitt hår stinker rök JAG STINKER RÖK ;-;

30 apr, 2014 22:05

Ginny00
Elev

Avatar


Har tänt mina Yankee Candles. yeay c:

30 apr, 2014 22:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Ånej mitt hår stinker rök JAG STINKER RÖK ;-;
Det är därför majbrasor är sämst
Eller nej, inte bara därför. Men det är en av anledningarna

30 apr, 2014 22:06

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Solkatten:


Hahah. xD


Jag gjorde en mycket vackert rim till henne under detta klipp på YT xD


Vad skrev du? ^^


Mitt liv blev nu fullkomligt komplett,
för av detta har jag nu lett.
Clara du är bra som få,
undrar om du kan slicka på din tå?
Detta är en mycket viktig sak,
för du kan inte slicka på din bak.
På armbågen går det inte alls,
men sågar du av dig den går det som en vals.
Ett mycket dumt sätt att lära sig dansa på,
när du på fötterna kan stå.
Detta rim blev inte som jag tänkt,
men det rimmar ju och inget har stänkt.
Vad som skulle ha stänkt vet jag inget av,
men det är vått i alla hav.
Nu tar detta rim slut,
det gör det med ett TJUT!

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

30 apr, 2014 22:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Ånej mitt hår stinker rök JAG STINKER RÖK ;-;
Det är därför majbrasor är sämst
Eller nej, inte bara därför. Men det är en av anledningarna

Jaa, men det var ganska kul idag för jag träffade mina kompisar och vi trodde vi så en kändis xD

30 apr, 2014 22:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Ånej mitt hår stinker rök JAG STINKER RÖK ;-;
Det är därför majbrasor är sämst
Eller nej, inte bara därför. Men det är en av anledningarna

Jaa, men det var ganska kul idag för jag träffade mina kompisar och vi trodde vi så en kändis xD
Haha, vem trodde ni att ni såg, då? cx

30 apr, 2014 22:10

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar



OML!!! :'D ♥♥

30 apr, 2014 22:14

stellaa
Elev

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Fb9d75763bee12be27bc166b5372c5b9f%2Ftumblr_mgn41yfLXk1qg8vkwo1_500.gif
på riktigt
jag dör

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F9a%2F5c%2F72%2F9a5c72f65c50bc9b5b67c3501ad20a20.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F96e706e80e9727c876e2a2dca61154bb%2Ff571f50195e5483c-ef%2Fs500x750%2Fd9080714b4138e659645d9870bbc9a6fecd85015.gifv

30 apr, 2014 22:17

1 2 3 ... 16421 16422 16423 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.