@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Luna Chang: Jag har hållt på Feben och Ellinor sen första avsnittet jag såg av Top Model Sverige och nu är dom i final. WAAAH Inte för att jag är särskilt intresserad egentligen, men när min mamma kollade på det så hejade jag på Jennifer. Men nu är hon ju ute så nej nu vet jag inte längre.
30 apr, 2014 22:01 |
|
Borttagen
|
Ikväll är en "Isolera-sig-och-titta-på-The-Fooo-klipp"-kväll.
30 apr, 2014 22:02 |
|
Borttagen
|
Ånej mitt hår stinker rök JAG STINKER RÖK ;-;
30 apr, 2014 22:05 |
|
Ginny00
Elev |
Har tänt mina Yankee Candles. yeay c:
30 apr, 2014 22:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det är därför majbrasor är sämstÅnej mitt hår stinker rök JAG STINKER RÖK ;-; Eller nej, inte bara därför. Men det är en av anledningarna 30 apr, 2014 22:06 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Solkatten: Vad skrev du? ^^ Mitt liv blev nu fullkomligt komplett, för av detta har jag nu lett. Clara du är bra som få, undrar om du kan slicka på din tå? Detta är en mycket viktig sak, för du kan inte slicka på din bak. På armbågen går det inte alls, men sågar du av dig den går det som en vals. Ett mycket dumt sätt att lära sig dansa på, när du på fötterna kan stå. Detta rim blev inte som jag tänkt, men det rimmar ju och inget har stänkt. Vad som skulle ha stänkt vet jag inget av, men det är vått i alla hav. Nu tar detta rim slut, det gör det med ett TJUT! "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 30 apr, 2014 22:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Det är därför majbrasor är sämstÅnej mitt hår stinker rök JAG STINKER RÖK ;-; Eller nej, inte bara därför. Men det är en av anledningarna Jaa, men det var ganska kul idag för jag träffade mina kompisar och vi trodde vi så en kändis xD 30 apr, 2014 22:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Haha, vem trodde ni att ni såg, då? cxSkrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Det är därför majbrasor är sämstÅnej mitt hår stinker rök JAG STINKER RÖK ;-; Eller nej, inte bara därför. Men det är en av anledningarna Jaa, men det var ganska kul idag för jag träffade mina kompisar och vi trodde vi så en kändis xD 30 apr, 2014 22:10 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
OML!!! :'D ♥♥ 30 apr, 2014 22:14 |
|
stellaa
Elev |
30 apr, 2014 22:17 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen