@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hatar allt
30 apr, 2014 21:00 |
|
Borttagen
|
Haha, Johan Glans! "Näe, sill igen!" "In english please!" 30 apr, 2014 21:02 |
|
Solkatten
Elev |
Vad skrev du? ^^ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 apr, 2014 21:07 |
|
Borttagen
|
skypade just med en kompis och han hittade en awesome pick up-lines hemsida så vi satt och skrattade åt massa skit.
och han visade mig denna video (tack kai, jag är evigt tacksam hahahahah) 30 apr, 2014 21:13 |
|
Fellrendión
Elev |
30 apr, 2014 21:39 |
|
Borttagen
|
wait … what?
JAG ÄR PÅ TOPPLISTAN PÅ HÄNGA HARRY?? O.o (spelar inte ens det så ofta) this is weird… 30 apr, 2014 21:39 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: wait … what? JAG ÄR PÅ TOPPLISTAN PÅ HÄNGA HARRY?? O.o (spelar inte ens det så ofta) this is weird… Grattis!
30 apr, 2014 21:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: wait … what? JAG ÄR PÅ TOPPLISTAN PÅ HÄNGA HARRY?? O.o (spelar inte ens det så ofta) this is weird… Grattis! Du kan inte rösta på fler inlägg idag! Tack! 30 apr, 2014 21:42 |
|
Luna Chang
Elev |
Jag har hållt på Feben och Ellinor sen första avsnittet jag såg av Top Model Sverige och nu är dom i final.
WAAAH Hej 30 apr, 2014 21:45 |
|
Jessica Tonks
Elev |
30 apr, 2014 21:51 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen