@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Majaluna
Elev |
30 apr, 2014 18:04 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Yey ska kolla på mean girls nu, anyone wanna join? Lol no one ok cx Jag har en rosa tröja på mig idag. xD 10 års sedan, on wedsneys we wear pink! Lustigt haha. Tänkte inte på det när jag tog på mig tröjan. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 apr, 2014 18:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Yey ska kolla på mean girls nu, anyone wanna join? Lol no one ok cx Jag har en rosa tröja på mig idag. xD 10 års sedan, on wedsneys we wear pink! Lustigt haha. Tänkte inte på det när jag tog på mig tröjan. Alla mina kompisar pratade typ om filmen idag och att de skulle ha på sig rosa, tråkigt för mig har jag inget rosa… 30 apr, 2014 18:40 |
|
Borttagen
|
Lyssnar till Train och fangirlar massor av karaktärer samtidigt, det är underbart♥
30 apr, 2014 19:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag hade en rosa tröja igår, första gången på månader som jag haft något rosa men idag så hade jag typ svarta kläder så jag bestämde att jag var Janis istället lol cxSkrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Yey ska kolla på mean girls nu, anyone wanna join? Lol no one ok cx Jag har en rosa tröja på mig idag. xD 10 års sedan, on wedsneys we wear pink! Lustigt haha. Tänkte inte på det när jag tog på mig tröjan. Alla mina kompisar pratade typ om filmen idag och att de skulle ha på sig rosa, tråkigt för mig har jag inget rosa… 30 apr, 2014 19:27 |
|
Solkatten
Elev |
Hahah. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 apr, 2014 19:36 |
|
Vildvittra
Elev |
Jag gjorde en mycket vackert rim till henne under detta klipp på YT xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 30 apr, 2014 19:41 |
|
Borttagen
|
Hoppas jag fortfarande har jätteont i låret tills på måndag. Så jag slipper springa 2km, alltså.
30 apr, 2014 19:47 |
|
Solkatten
Elev |
Måste pausa då och då för att ta andan. xD Gråter av skratt ju! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 apr, 2014 19:58 |
|
Borttagen
|
A U G U S T U S R O O K W O O D i frågesporten.
TO SOON MUGGLIS 30 apr, 2014 20:10 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen