@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ultramannen
Elev |
....( Y ) .=(^.^)= .--(.....)-- .....I...I HAn är en vacker kanin.. There is no good and evil, there is only power. Läs gärna min påbörjade fanfiction! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=13224
16 jan, 2012 20:13 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: OCH VARFÖR FINND DET PLÅTAR?!?Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: fattar ni det, nej, för ni käkar bara mackor med pastej. och kan inte riktigt förstå en riktigt ledsen människa. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: och en liten svettig fralla med fisk och remuolad. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: utan russin och choklad en jävla vanlig muffins. Igår gick jag in på ett café och ville ha en muffins. Hade de det? Nej, för de hade bara mackor med pastej. Jag brukar va i god balans, gör inga stora scener, men inte visste jag att caféer fanns, som inte hade muffins. VARFÖR, VARFÖR FINNS DET UGNAR?? 16 jan, 2012 20:17 |
|
Alice...
Elev |
16 jan, 2012 20:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: OCH VARFÖR FINND DET PLÅTAR?!? Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: fattar ni det, nej, för ni käkar bara mackor med pastej. och kan inte riktigt förstå en riktigt ledsen människa. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: och en liten svettig fralla med fisk och remuolad. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: utan russin och choklad en jävla vanlig muffins. Igår gick jag in på ett café och ville ha en muffins. Hade de det? Nej, för de hade bara mackor med pastej. Jag brukar va i god balans, gör inga stora scener, men inte visste jag att caféer fanns, som inte hade muffins. VARFÖR, VARFÖR FINNS DET UGNAR?? OCH VARFÖR FINNS DET FORMAR?? 16 jan, 2012 20:18 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: när ingen vågar baka, en fluffig kaka ~ Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: OCH VARFÖR FINND DET PLÅTAR?!? Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: fattar ni det, nej, för ni käkar bara mackor med pastej. och kan inte riktigt förstå en riktigt ledsen människa. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: och en liten svettig fralla med fisk och remuolad. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: utan russin och choklad en jävla vanlig muffins. Igår gick jag in på ett café och ville ha en muffins. Hade de det? Nej, för de hade bara mackor med pastej. Jag brukar va i god balans, gör inga stora scener, men inte visste jag att caféer fanns, som inte hade muffins. VARFÖR, VARFÖR FINNS DET UGNAR?? OCH VARFÖR FINNS DET FORMAR?? 16 jan, 2012 20:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: ÅHÅHÅHÅH, ska du göra något coolt bakverk eller något sånt nu?! CUPCAKES!! Bild sen, kej? Ofc! Mene, jag ska inte göra dem idag, jag tror att jag ska göre dem på torsdag ^^ Varför dissar du mitt meddelande, btw? D: Okej, ![]() Sorry, kollar inte meddelandena så ofta, haha xs EDIT: Vilket meddelande? Jag kan visst inte skicka meddelanden till dig? Jag har skickat jättemånga, inte bara nu, utan andra gånger också. Men du ser dem alltså inte? Jag trodde bara att du inte orkade svara... xD Nej, så är det absolut inte, men jag har inte alls sett några... :o Strange... Så du skickade en nyligen? 16 jan, 2012 20:21 |
|
scarhead
Lärare |
16 jan, 2012 20:22 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: ÅHÅHÅHÅH, ska du göra något coolt bakverk eller något sånt nu?! CUPCAKES!! Bild sen, kej? Ofc! Mene, jag ska inte göra dem idag, jag tror att jag ska göre dem på torsdag ^^ Varför dissar du mitt meddelande, btw? D: Okej, ![]() Sorry, kollar inte meddelandena så ofta, haha xs EDIT: Vilket meddelande? Jag kan visst inte skicka meddelanden till dig? Jag har skickat jättemånga, inte bara nu, utan andra gånger också. Men du ser dem alltså inte? Jag trodde bara att du inte orkade svara... xD Nej, så är det absolut inte, men jag har inte alls sett några... :o Strange... Så du skickade en nyligen? Jaa... Jag kan skicka en till, jag gör det nu! Jaha. 16 jan, 2012 20:23 |
|
Borttagen
|
Shit shit
16 jan, 2012 20:24 |
|
scarhead
Lärare |
OK ÄLSKAR FOLK SOM HITTAR MIN TUMBLR
... är det någon mugglis? ''YOU ARE SO NICE! AND SWEET, AND AWESOME! I love you mrs Horan!'' FICK DET NYSS PÅ TUMBLR GOD I LOVE YOU ANON ♥ ♥ ♥ 16 jan, 2012 20:24 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen