Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hinny
Elev |
1 apr, 2015 20:51
Detta inlägg ändrades senast 2015-04- 2 kl. 07:03
|
|
Danzi
Elev |
1 apr, 2015 21:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av nymphglitter: Är det någon som vet när nästa säsong av Orange Is The New Black kommer ut?!? (desperat) Bästa säsongsslutet ever! förutom det faktum att det tog SLUT. Jag blev helt MOHAAHA typ. :`) 1 apr, 2015 22:00 |
|
nymphglitter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av nymphglitter: Är det någon som vet när nästa säsong av Orange Is The New Black kommer ut?!? (desperat) Bästa säsongsslutet ever! förutom det faktum att det tog SLUT. Jag blev helt MOHAAHA typ. :`) Jag veet?!? omg längtar så detta kanske är irrelevant men alex vause är så queen
1 apr, 2015 22:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av nymphglitter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av nymphglitter: Är det någon som vet när nästa säsong av Orange Is The New Black kommer ut?!? (desperat) Bästa säsongsslutet ever! förutom det faktum att det tog SLUT. Jag blev helt MOHAAHA typ. :`) Jag veet?!? omg längtar så detta kanske är irrelevant men alex vause är så queen Älskar Alex ♥ .. även om hon kanske inte är så snäll mot alla jämt, men hur kul hade en serie blivit om alla alltid var snälla mot varandra >_> 1 apr, 2015 22:20 |
|
Fellrendión
Elev |
Det kändes som ett slag i hjärtat, på riktigt. Jag såg på nyheterna och Misao Okawa har dött.
2 apr, 2015 01:16 |
|
Hinny
Elev |
2 apr, 2015 07:03 |
|
Chaemy
Elev |
2 apr, 2015 07:03 |
|
Borttagen
|
2 apr, 2015 07:08 |
|
Wira
Elev |
Skrivet av Chaemy: Idag avskyr jag mig själv. Det borde du inte göra❤ 2 apr, 2015 08:01 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen