Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16415 16416 16417 ... 30036 30037 30038
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Åh, vill till Grönan. Ca. bästa platsen i världen ♥♥♥

Har aldrig varit där men skulle vilja. :3
Det är helt fantastiskt! ♥

30 apr, 2014 13:47

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Åh, vill till Grönan. Ca. bästa platsen i världen ♥♥♥

Har aldrig varit där men skulle vilja. :3
Det är helt fantastiskt! ♥

Du borde besöka Liseberg någon gång. c: (Om du inte redan varit där.) Har hört att folk tycker Liseberg är bättre än Grönan.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

30 apr, 2014 13:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Åh, vill till Grönan. Ca. bästa platsen i världen ♥♥♥

Har aldrig varit där men skulle vilja. :3
Det är helt fantastiskt! ♥

Du borde besöka Liseberg någon gång. c: (Om du inte redan varit där.) Har hört att folk tycker Liseberg är bättre än Grönan.
Jag tror (och hoppas) att vi ska dit till sommarn Tycker att det verkar jättekul ^^
Speciellt Helix och Atmosfear C:

30 apr, 2014 13:52

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Åh, vill till Grönan. Ca. bästa platsen i världen ♥♥♥

Har aldrig varit där men skulle vilja. :3
Det är helt fantastiskt! ♥

Du borde besöka Liseberg någon gång. c: (Om du inte redan varit där.) Har hört att folk tycker Liseberg är bättre än Grönan.
Jag tror (och hoppas) att vi ska dit till sommarn Tycker att det verkar jättekul ^^
Speciellt Helix och Atmosfear C:

Atmosfear är skitkul. Helix ser jag sjukt framemot att få testa i sommar. ^^

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

30 apr, 2014 13:54

Ithrenniel
Elev

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fcdn1.cdnme.se%2F4151510%2F6-3%2F20140430_134718_5360e5b8e087c375c5bc3df7.jpg

Nu ska här gås på kalas! ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2Ftumblr_lroj8p7dNh1r3rbvro1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fstatic.tumblr.com%2F94dae36941bbda2702310643e73903fb%2F4qnj1d8%2FJctoilxki%2Ftumblr_static_etiq67ngr94wo8444kwgw88g0_640_v2.gif

30 apr, 2014 14:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Åh, vill till Grönan. Ca. bästa platsen i världen ♥♥♥

Har aldrig varit där men skulle vilja. :3
Det är helt fantastiskt! ♥

Du borde besöka Liseberg någon gång. c: (Om du inte redan varit där.) Har hört att folk tycker Liseberg är bättre än Grönan.
Jag tror (och hoppas) att vi ska dit till sommarn Tycker att det verkar jättekul ^^
Speciellt Helix och Atmosfear C:

Atmosfear är skitkul. Helix ser jag sjukt framemot att få testa i sommar. ^^
Du får säga vad du tycker om Helix när du har testat den c:
Min mamma verkar dock tycka att Atmosfear är en mördarmaskin, eller något cx

30 apr, 2014 14:14

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av EmahS:
Har handtvättat min finaste rosa tröja, och ska upp i tid imorgon och platta håret.

För imorgon är det onsdagen den 30 April.
10 år exakt sedan Mean Girls kom ut!

Och ni vet väl? On Wednesdays we wear pink!

Hahaha och jag som har på mig en rosa tröja just nu. Vad lustigt. xD

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

30 apr, 2014 14:16

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Snart ska jag och fira valborgs med mina fina klasskamrater och kompisar. Hell yeah! Jag har inte haft nån som bjuder in mig att fira högtider med dem, någonsin
Nu är bättre än aldrig c:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

30 apr, 2014 14:31

Frivolt
Elev

Avatar

+3


HAHAHHAHHAH XD DET här var det bästa jag läst på länge xD Gråter av skratt och min mage gör ont xD


Hur hade det sett ut om Valborg haft facebook

xD xD xD xD Jag dööööööör!!!!

30 apr, 2014 14:41

Borttagen

Avatar


Jag tycker att Andreas kan komma hit snart
Så vi för en gångs skull kommer i tid...

30 apr, 2014 14:51

1 2 3 ... 16415 16416 16417 ... 30036 30037 30038

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.