@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Det är helt fantastiskt! ♥Skrivet av Borttagen: Åh, vill till Grönan. Ca. bästa platsen i världen ♥♥♥ Har aldrig varit där men skulle vilja. :3 30 apr, 2014 13:47 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Det är helt fantastiskt! ♥ Skrivet av Borttagen: Åh, vill till Grönan. Ca. bästa platsen i världen ♥♥♥ Har aldrig varit där men skulle vilja. :3 Du borde besöka Liseberg någon gång. c: (Om du inte redan varit där.) Har hört att folk tycker Liseberg är bättre än Grönan. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 apr, 2014 13:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Jag tror (och hoppas) att vi ska dit till sommarn Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Det är helt fantastiskt! ♥ Skrivet av Borttagen: Åh, vill till Grönan. Ca. bästa platsen i världen ♥♥♥ Har aldrig varit där men skulle vilja. :3 Du borde besöka Liseberg någon gång. c: (Om du inte redan varit där.) Har hört att folk tycker Liseberg är bättre än Grönan. Speciellt Helix och Atmosfear C: 30 apr, 2014 13:52 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Jag tror (och hoppas) att vi ska dit till sommarn Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Det är helt fantastiskt! ♥ Skrivet av Borttagen: Åh, vill till Grönan. Ca. bästa platsen i världen ♥♥♥ Har aldrig varit där men skulle vilja. :3 Du borde besöka Liseberg någon gång. c: (Om du inte redan varit där.) Har hört att folk tycker Liseberg är bättre än Grönan. Speciellt Helix och Atmosfear C: Atmosfear är skitkul. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 apr, 2014 13:54 |
|
Ithrenniel
Elev |
30 apr, 2014 14:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Du får säga vad du tycker om Helix när du har testat den c:Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Jag tror (och hoppas) att vi ska dit till sommarn Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Det är helt fantastiskt! ♥ Skrivet av Borttagen: Åh, vill till Grönan. Ca. bästa platsen i världen ♥♥♥ Har aldrig varit där men skulle vilja. :3 Du borde besöka Liseberg någon gång. c: (Om du inte redan varit där.) Har hört att folk tycker Liseberg är bättre än Grönan. Speciellt Helix och Atmosfear C: Atmosfear är skitkul. Min mamma verkar dock tycka att Atmosfear är en mördarmaskin, eller något cx 30 apr, 2014 14:14 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av EmahS: Har handtvättat min finaste rosa tröja, och ska upp i tid imorgon och platta håret. För imorgon är det onsdagen den 30 April. 10 år exakt sedan Mean Girls kom ut! Och ni vet väl? On Wednesdays we wear pink! Hahaha och jag som har på mig en rosa tröja just nu. Vad lustigt. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 apr, 2014 14:16 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Snart ska jag och fira valborgs med mina fina klasskamrater och kompisar. Hell yeah! Jag har inte haft nån som bjuder in mig att fira högtider med dem, någonsin
Nu är bättre än aldrig c:
30 apr, 2014 14:31 |
|
Frivolt
Elev |
HAHAHHAHHAH XD DET här var det bästa jag läst på länge xD Gråter av skratt och min mage gör ont xD
Hur hade det sett ut om Valborg haft facebook xD xD xD xD Jag dööööööör!!!! 30 apr, 2014 14:41 |
|
Borttagen
|
Jag tycker att Andreas kan komma hit snart
Så vi för en gångs skull kommer i tid... 30 apr, 2014 14:51 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen