@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Här snöade, regnade och haglade det igår D:DET SNÖAR!! ALLTSÅ DET SNÖAR UTE, INTE MYCKET MEN ÄNDÅ!!!! DET HÄR ÄR INTE OKEJ!!! -.- paskdföasojfböidfxj Skrivet av Borttagen: Jag vill vara vig. Var det när jag dansade. Men nu är jag inte det längre Då är vi två D: Har försökt o bli vig (läs, gå ner i spagat/splitt) i typ 15 år och inte fasen har jag lyckats än -.- Haha, jag får börja dansa igen, och göra alla övningar jag brukade göra då. Då kanske jag lyckas gå ner i spagat/splitt. Kanske. Ååh D: inte okej alltså..inte okej! Det är MAJ imorn, det ska inte snöa nu tycker jag D: Jaa gör det Btw! Har du några bra övningar du vill dela med dig av? 30 apr, 2014 12:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Ja, jag älskar dans. Har dansat sedan jag var fyra år, gick inte den här terminen eftersom att vi hade så mycket i skolan ^^Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Här snöade, regnade och haglade det igår D:DET SNÖAR!! ALLTSÅ DET SNÖAR UTE, INTE MYCKET MEN ÄNDÅ!!!! DET HÄR ÄR INTE OKEJ!!! -.- paskdföasojfböidfxj Skrivet av Borttagen: Jag vill vara vig. Var det när jag dansade. Men nu är jag inte det längre Då är vi två D: Har försökt o bli vig (läs, gå ner i spagat/splitt) i typ 15 år och inte fasen har jag lyckats än -.- Haha, jag får börja dansa igen, och göra alla övningar jag brukade göra då. Då kanske jag lyckas gå ner i spagat/splitt. Kanske. Ååh D: inte okej alltså..inte okej! Det är MAJ imorn, det ska inte snöa nu tycker jag D: Jaa gör det Btw! Har du några bra övningar du vill dela med dig av? Haha nej, inte egentligen. Jag bara stretchar, typ cx Fast det gör jag efter att jag har tränat. Annars så sträcker jag mig bara. Och eftersom att jag typ inte tränar längre så går det inte så bra... ehehe 30 apr, 2014 12:12 |
|
Ellociraptor
Elev |
Afturelding
Hade svårt att sympatisera med det mesta där alltså. Speciellt när de ljög, för det är väl ändå ett av Guds Top Ten Rules att man inte ska ljuga? Så vi blir nog inte ensamma i helvetet iaf. (I KNOW, snacka om hjärntvättade stackars barn.) Om du såg den på Netflix btw kan jag rekommendera Religilous också, den är lite mer humoristisk kritik mot religion i allmänhet. 30 apr, 2014 12:17 |
|
Afturelding
Elev |
Frivolt
Ja visst är det fantastiskt? Jag kommer också hamna lååångt ner i helvetet. Jag är väl så okristen man kan bli i princip, har aldrig bett, sjunger inte psalmer på dop/bröllop/begravning etc. Jag är dock inte homo, men bi, vilket väl är nästan lika illa Spoiler: Tryck här för att visa! Men som sagt, även om det är varmt i helvetet så är jag glad att spendera evigheten med alla er Ellociraptor Haha, nä, det känns så overkligt på något vis... Har tänkt se den ett tag faktiskt ![]() ![]()
30 apr, 2014 12:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: För några år sedan dog en igelkott med sina ungar i brasan 30 apr, 2014 12:28 |
|
Solkatten
Elev |
"Busy Doin' Nothin'" har spelats två gånger på radion idag. Först hatade jag den men jag erkänner att den är rätt catchy ändå.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 apr, 2014 13:31 |
|
Fellrendión
Elev |
Jag kommer nog inte byta profilbild på länge. Innan gjorde jag det varje eller varannan dag men nu har jag inte gjort det på jättelänge.
30 apr, 2014 13:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: "Busy Doin' Nothin'" har spelats två gånger på radion idag. Först hatade jag den men jag erkänner att den är rätt catchy ändå. (Jag älskar gitarren i den låten.) 30 apr, 2014 13:44 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Åh, vill till Grönan. Ca. bästa platsen i världen ♥♥♥ Har aldrig varit där men skulle vilja. :3 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 apr, 2014 13:45 |
|
Borttagen
|
Det här med epilator och grejer... nej, tack.
Att tatuera sig känns ju för fan mindre än det där. 30 apr, 2014 13:47 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen