@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
YES
Elev |
30 apr, 2014 11:27 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tänk på alla stackars djur idag! Undersök majbrasan innan ni tänder på, varje år dör en massa små vilda djur i majbrasorna.. Nej, vad hemskt! Jag hoppas att de undersöker brasan där vi ska.
30 apr, 2014 11:29 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tänk på alla stackars djur idag! Undersök majbrasan innan ni tänder på, varje år dör en massa små vilda djur i majbrasorna.. Jag läste det! Hemskt
30 apr, 2014 11:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Borttagen: Tänk på alla stackars djur idag! Undersök majbrasan innan ni tänder på, varje år dör en massa små vilda djur i majbrasorna.. Jag läste det! Hemskt För några år sedan dog en igelkott med sina ungar i brasan 30 apr, 2014 11:40 |
|
Borttagen
|
Glee är den bästa serien någonsin ok
30 apr, 2014 11:46 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Ellociraptor: Afturelding Vänta tills sista scenen i eftertexterna btw, jag typ skrek av förfäran. Alltså jag tyckte många av deras metaforer och idéer var väldigt... ogenomtänkta. Tror det lätt blir så när man måste indoktrinera barn... Ja, många av dessa idéer känner jag igen sympati för alls x) Och det är verkligen massor av annorlunda metaforer. Och okej, vi kommer nog hamna längst ner i helvetet, för de menar att vi i sverige automatiskt hamnar i helvetet eftersom att vi har minst troende i världen. (Och herregud, såg scenen du menade nu...) ![]() ![]()
30 apr, 2014 11:47 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Afturelding: Jag tittar på en dokumentär om evangelister. Tanten pratar om hur Harry Potter förstör vår värld och att det är en sändelse från Satan. Så, jag antar att vi alla är påväg till helvetet. Men det gör mig inget om jag får dela evigheten med alla er Hhahah xD Åh, kan man se den på youtube lr nått? Alltså jag vet inte riktigt om man ska skratta eller gråta åt de där extrema religiösa människorna? xD Det är så löjligt att jag vet inte vad xD (och nu är jag som sagt INTE emot folk som är religiösa, utan de som är så extremt religiösa att de inte ens kan acceptera folk som inte har samma tro som dom osv Men som sagt, jag kommer väl hamna i helvettet tio gånger om iallafall då jag nog har "brytit" mot varenda "lag" i bibeln Och sen är det lite kul också att många säger att HAT är en stor synd....det skojjiga är bara att typ de flesta extremt religiösa har nånting som de HATAR xD Helt fantastiskt.... 30 apr, 2014 12:01 |
|
Borttagen
|
Jag vill vara vig. Var det när jag dansade. Men nu är jag inte det längre
30 apr, 2014 12:05 |
|
Frivolt
Elev |
DET SNÖAR!! ALLTSÅ DET SNÖAR UTE, INTE MYCKET MEN ÄNDÅ!!!!
DET HÄR ÄR INTE OKEJ!!! -.- paskdföasojfböidfxj Skrivet av Borttagen: Jag vill vara vig. Var det när jag dansade. Men nu är jag inte det längre Då är vi två D: Har försökt o bli vig (läs, gå ner i spagat/splitt) i typ 15 år och inte fasen har jag lyckats än -.- 30 apr, 2014 12:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Här snöade, regnade och haglade det igår D:DET SNÖAR!! ALLTSÅ DET SNÖAR UTE, INTE MYCKET MEN ÄNDÅ!!!! DET HÄR ÄR INTE OKEJ!!! -.- paskdföasojfböidfxj Skrivet av Borttagen: Jag vill vara vig. Var det när jag dansade. Men nu är jag inte det längre Då är vi två D: Har försökt o bli vig (läs, gå ner i spagat/splitt) i typ 15 år och inte fasen har jag lyckats än -.- Haha, jag får börja dansa igen, och göra alla övningar jag brukade göra då. Då kanske jag lyckas gå ner i spagat/splitt. Kanske. 30 apr, 2014 12:07 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen