@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
baramin
Elev |
(tack för den liksom)
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 30 apr, 2014 10:47 |
|
YES
Elev |
30 apr, 2014 10:48 |
|
Fellrendión
Elev |
30 apr, 2014 10:54 |
|
Afturelding
Elev |
Jag tittar på en dokumentär om evangelister. Tanten pratar om hur Harry Potter förstör vår värld och att det är en sändelse från Satan.
Så, jag antar att vi alla är påväg till helvetet. Men det gör mig inget om jag får dela evigheten med alla er ![]() ![]()
30 apr, 2014 10:56 |
|
Ellociraptor
Elev |
Skrivet av Afturelding: Jag tittar på en dokumentär om evangelister. Tanten pratar om hur Harry Potter förstör vår värld och att det är en sändelse från Satan. Så, jag antar att vi alla är påväg till helvetet. Men det gör mig inget om jag får dela evigheten med alla er Jesus Camp???? Jag såg den i förrgår, den var... speciell. Dock att lägret har lagt ned sedan dess, så det är alltid något. Spoiler: Tryck här för att visa! 30 apr, 2014 10:58 |
|
Afturelding
Elev |
Ellociraptor Exakt den! Och ja, tack och lov har de lagt ner
Jag fattar inte ballong-metaforen heller... Om man gör bra saker (läser bibeln, går i kyrkan osv) så blir man starkare säger hon samtidigt som hon blåser upp en ballong, men ballonger blir ju svagare om man blåser upp dem, och tillslut spricker dem? ![]() ![]()
30 apr, 2014 11:02 |
|
Solkatten
Elev |
Det går allvarligt talat inte att använda vårt internet. Det tar tio minuter för en sida att ladda. Det enda jag typ kan göra är att vara mugglis och läsa fanfictions... men imorgon blir det snabbt...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 30 apr, 2014 11:12 |
|
Ellociraptor
Elev |
Afturelding Vänta tills sista scenen i eftertexterna btw, jag typ skrek av förfäran.
Alltså jag tyckte många av deras metaforer och idéer var väldigt... ogenomtänkta. Tror det lätt blir så när man måste indoktrinera barn... 30 apr, 2014 11:21 |
|
Borttagen
|
Tänk på alla stackars djur idag! Undersök majbrasan innan ni tänder på, varje år dör en massa små vilda djur i majbrasorna..
30 apr, 2014 11:25 |
|
Ithrenniel
Elev |
Någon som vet varför ett rött streck plötsligt hela tiden finns på min skärm? Och vad ska man göra åt det? >.<
![]()
30 apr, 2014 11:26 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen