@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Frivolt: Fellrendión WOHO Och vilket söt liten kissemiss Det ska jag! ^^ Fast gör den nog imorgon. Tack!
29 apr, 2014 22:30 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Frivolt: Fellrendión WOHO Och vilket söt liten kissemiss Det ska jag! ^^ Fast gör den nog imorgon. Tack! Good 29 apr, 2014 22:31 |
|
Hapo
Elev |
Frivolt och Fellrendión jag har aldrig fattat vad det är dock vet jag att det typ är för coola kreativa personer eller? vad gör man ^^
(alltså deviantart eller hur det nu stavas) 29 apr, 2014 22:44 |
|
SevLoveer
Elev |
Jag saknar så många av mina vänner här på mugglis. Folk som inte har varit inne på ett år. Folk som jag brukade ha skoj med men som har bättre saker att göra,jag är ju trots allt bara en internetvän.
29 apr, 2014 22:46 |
|
Syrup
Elev |
Jag tror att min syrra drömmer om att hon antingen är en robot eller sångerska av att döma av vad hon säger då hon just nu "pratar" i sömnen. Eller så är hon en sjungande robot!
29 apr, 2014 22:46 |
|
Klaestron
Elev |
29 apr, 2014 22:47 |
|
EmahS
Elev |
Har handtvättat min finaste rosa tröja, och ska upp i tid imorgon och platta håret.
För imorgon är det onsdagen den 30 April. 10 år exakt sedan Mean Girls kom ut! Och ni vet väl? On Wednesdays we wear pink!
29 apr, 2014 23:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av EmahS: Har handtvättat min finaste rosa tröja, och ska upp i tid imorgon och platta håret. För imorgon är det onsdagen den 30 April. 10 år exakt sedan Mean Girls kom ut! Och ni vet väl? On Wednesdays we wear pink! Jag har nog inte ett endaste rosa plagg, tror jag.. 29 apr, 2014 23:29 |
|
Fellrendión
Elev |
En mycket stor dröm skulle vara att få träffa Jazz. Synd att det förmodligen aldrig skulle hända. D':
29 apr, 2014 23:33 |
|
yerAwizardThea
Elev |
29 apr, 2014 23:53 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen