@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Åh, vill till Grönan. Ca. bästa platsen i världen ♥♥♥
29 apr, 2014 21:21 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Men tack du fina! <Jag blir ju helt rörd. Du verkar vara så himla fin och härlig också, jag är sämst på att skriva med människor så det är väl därför jag inte tagit mig tid att lära känna dig bättre än
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 29 apr, 2014 21:37 |
|
Fellrendión
Elev |
Länge funderade jag vad det var som lät så konstigt från köket. Jag öppnade skåpet under vasken och hittade lilla Vamsi där...
29 apr, 2014 22:01 |
|
yerAwizardThea
Elev |
"Svalkar vinden, värmer solen? Ser du något bakom molnen? Känner du lyckan genom sorgen? Jag har inget mer än mina tankar"
- Den svenska björnstammen c: Gosh jag älskar den låten. Blir så glad av den! ^^
29 apr, 2014 22:04 |
|
Frivolt
Elev |
29 apr, 2014 22:05 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Länge funderade jag vad det var som lät så konstigt från köket. Jag öppnade skåpet under vasken och hittade lilla Vamsi där... Vad/vem är Vamsi?
29 apr, 2014 22:06 |
|
Borttagen
|
29 apr, 2014 22:09 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Fellrendión: Jag funderar på att skaffa Deviantart. Är det en bra idé? JAAA Då gör jag väl det! Skrivet av Chaemy: Skrivet av Fellrendión: Länge funderade jag vad det var som lät så konstigt från köket. Jag öppnade skåpet under vasken och hittade lilla Vamsi där... Vad/vem är Vamsi? ![]()
29 apr, 2014 22:15 |
|
Frivolt
Elev |
Fellrendión WOHO
Och vilket söt liten kissemiss 29 apr, 2014 22:22 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Jag har kvar chips sen i lördags och jag har tränat tre dagar i rad.. *viskar till mig själv* whoop whoop x)
29 apr, 2014 22:25 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen