@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: och en liten svettig fralla med fisk och remuolad.Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: utan russin och choklad en jävla vanlig muffins. Igår gick jag in på ett café och ville ha en muffins. Hade de det? Nej, för de hade bara mackor med pastej. 16 jan, 2012 20:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Vi har börjat med astronomi i skolan... äntligen ett Harry Potter ämne! men vi står inte uppe i något astronomitorn... fast Draken Norbert gav förslag på vattentornet vid skolan istället X) Åh, fett coolt! 16 jan, 2012 20:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: och en liten svettig fralla med fisk och remuolad. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: utan russin och choklad en jävla vanlig muffins. Igår gick jag in på ett café och ville ha en muffins. Hade de det? Nej, för de hade bara mackor med pastej. Jag brukar va i god balans, gör inga stora scener, men inte visste jag att caféer fanns, som inte hade muffins. 16 jan, 2012 20:02 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: och en liten svettig fralla med fisk och remuolad. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: utan russin och choklad en jävla vanlig muffins. Igår gick jag in på ett café och ville ha en muffins. Hade de det? Nej, för de hade bara mackor med pastej. Åh. Kärlek på den! haha
16 jan, 2012 20:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vi har börjat med astronomi i skolan... äntligen ett Harry Potter ämne! men vi står inte uppe i något astronomitorn... fast Draken Norbert gav förslag på vattentornet vid skolan istället X) Åh, fett coolt! Haha, aa fast jag ville hellre kolla i stjärnkikare och fylla i kator än att kolla på en tråkig film som säger vad planeterna heter fem gånger på tio minuter. (Jag räknade) 16 jan, 2012 20:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jaha... Men det är ju ändå häftigt att det heter samma sak (ämnet alltså) Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vi har börjat med astronomi i skolan... äntligen ett Harry Potter ämne! men vi står inte uppe i något astronomitorn... fast Draken Norbert gav förslag på vattentornet vid skolan istället X) Åh, fett coolt! Haha, aa fast jag ville hellre kolla i stjärnkikare och fylla i kator än att kolla på en tråkig film som säger vad planeterna heter fem gånger på tio minuter. (Jag räknade) 16 jan, 2012 20:06 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: fattar ni det, nej, för ni käkar bara mackor med pastej. och kan inte riktigt förstå en riktigt ledsen människa.Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: och en liten svettig fralla med fisk och remuolad. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: utan russin och choklad en jävla vanlig muffins. Igår gick jag in på ett café och ville ha en muffins. Hade de det? Nej, för de hade bara mackor med pastej. Jag brukar va i god balans, gör inga stora scener, men inte visste jag att caféer fanns, som inte hade muffins. 16 jan, 2012 20:06 |
|
GinnyOlivia
Elev |
16 jan, 2012 20:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: fattar ni det, nej, för ni käkar bara mackor med pastej. och kan inte riktigt förstå en riktigt ledsen människa. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: och en liten svettig fralla med fisk och remuolad. Skrivet av scarhead: Skrivet av Borttagen: utan russin och choklad en jävla vanlig muffins. Igår gick jag in på ett café och ville ha en muffins. Hade de det? Nej, för de hade bara mackor med pastej. Jag brukar va i god balans, gör inga stora scener, men inte visste jag att caféer fanns, som inte hade muffins. VARFÖR, VARFÖR FINNS DET UGNAR?? 16 jan, 2012 20:10 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: Skrivet av linnvendela: Skrivet av Borttagen: ÅHÅHÅHÅH, ska du göra något coolt bakverk eller något sånt nu?! CUPCAKES!! Bild sen, kej? Ofc! Mene, jag ska inte göra dem idag, jag tror att jag ska göre dem på torsdag ^^ Varför dissar du mitt meddelande, btw? D: Okej, ![]() Sorry, kollar inte meddelandena så ofta, haha xs EDIT: Vilket meddelande? Jag kan visst inte skicka meddelanden till dig? Jag har skickat jättemånga, inte bara nu, utan andra gånger också. Men du ser dem alltså inte? Jag trodde bara att du inte orkade svara... xD Jaha. 16 jan, 2012 20:11 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen