Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16408 16409 16410 ... 30036 30037 30038
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Loggade precis ut från Pottermore

29 apr, 2014 20:19

Borttagen

Avatar


Är så jäkla stressad, har två kapitel kvar på en berättelse som ska läsas upp imorgon och jag har fått skrivkramp…

29 apr, 2014 20:38

Borttagen

Avatar


Har 1200 frikkin' ord kvar. Gosh, jag är så stolt över mig själv för tillfället ♥

29 apr, 2014 20:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
nu har jag fått tandställning
Jag kanske ska få det. Och ska gå till tandläkaren dagen innan vi åker till Mallorca...
Ska du bara till tandläkaren? Eller är det en tid du fått för att få tandställningen?

29 apr, 2014 20:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
nu har jag fått tandställning
Jag kanske ska få det. Och ska gå till tandläkaren dagen innan vi åker till Mallorca...
Ska du bara till tandläkaren? Eller är det en tid du fått för att få tandställningen?
Haha, jag ska bara till tandläkaren ^^ Men jag kommer att vara sjukt orolig när vi är på Mallorca, om det skulle visa sig att jag behöver cx

----------------

"Den 23 juni 2007 stängdes Fritt Fall (och även tilt-versionen) av, då en olycka på en liknande attraktion vid Six Flags Parks i Kentucky, USA inträffat. En flicka fick sina ben avslitna på grund av en uthängande vajer"
Min kompis sa att hon fick benen avslitna när hon bara åkte vanligt Hmpf, och jag trodde henne. *skaka på huvudet*

29 apr, 2014 20:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
nu har jag fått tandställning
Jag kanske ska få det. Och ska gå till tandläkaren dagen innan vi åker till Mallorca...
Ska du bara till tandläkaren? Eller är det en tid du fått för att få tandställningen?
Haha, jag ska bara till tandläkaren ^^ Men jag kommer att vara sjukt orolig när vi är på Mallorca, om det skulle visa sig att jag behöver cx

----------------

"Den 23 juni 2007 stängdes Fritt Fall (och även tilt-versionen) av, då en olycka på en liknande attraktion vid Six Flags Parks i Kentucky, USA inträffat. En flicka fick sina ben avslitna på grund av en uthängande vajer"
Min kompis sa att hon fick benen avslitna när hon bara åkte vanligt Hmpf, och jag trodde henne. *skaka på huvudet*
Det kommer ta några månader innan du får det, du måste ta former och sånt.

29 apr, 2014 20:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
nu har jag fått tandställning
Jag kanske ska få det. Och ska gå till tandläkaren dagen innan vi åker till Mallorca...
Ska du bara till tandläkaren? Eller är det en tid du fått för att få tandställningen?
Haha, jag ska bara till tandläkaren ^^ Men jag kommer att vara sjukt orolig när vi är på Mallorca, om det skulle visa sig att jag behöver cx

----------------

"Den 23 juni 2007 stängdes Fritt Fall (och även tilt-versionen) av, då en olycka på en liknande attraktion vid Six Flags Parks i Kentucky, USA inträffat. En flicka fick sina ben avslitna på grund av en uthängande vajer"
Min kompis sa att hon fick benen avslitna när hon bara åkte vanligt Hmpf, och jag trodde henne. *skaka på huvudet*
Det kommer ta några månader innan du får det, du måste ta former och sånt.
Jo, jag vet ^^
Är inte orolig över hur jag ska se ut dock, bara om det kommer att göra ont att få den och att typ ha den cx

29 apr, 2014 20:51

Klaestron
Elev

Avatar


Efter att ha varit bortrest mellan fredag och idag är jag äntligen tillbaka, jag har saknat mugglis.

Dock har jag en ganska kass dag i övrigt, ångestattack innan jag satte mig på tågen hem och nu äter jag chips, tar mina inhalatorer och tycker mest synd om mig själv.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F4a%2F10%2Ff9%2F4a10f99507e48014ce9db27cf1e40511.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2F564x%2F66%2Fce%2Fb8%2F66ceb8910643dcb428de33c43ddbc4fa.jpg

29 apr, 2014 20:55

kitto
Elev

Avatar


Jag har alltid beundrat Kintsugi.. Hon verkar så trevlig och vacker :3

29 apr, 2014 21:08

Fellrendión
Elev

Avatar


Jag funderar på att skaffa Deviantart. Är det en bra idé?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

29 apr, 2014 21:18

1 2 3 ... 16408 16409 16410 ... 30036 30037 30038

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.