@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Loggade precis ut från Pottermore
29 apr, 2014 20:19 |
|
Borttagen
|
Är så jäkla stressad, har två kapitel kvar på en berättelse som ska läsas upp imorgon och jag har fått skrivkramp…
29 apr, 2014 20:38 |
|
Borttagen
|
Har 1200 frikkin' ord kvar. Gosh, jag är så stolt över mig själv för tillfället ♥
29 apr, 2014 20:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ska du bara till tandläkaren? Eller är det en tid du fått för att få tandställningen? Skrivet av Borttagen: Jag kanske ska få det. Och ska gå till tandläkaren dagen innan vi åker till Mallorca... nu har jag fått tandställning 29 apr, 2014 20:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Haha, jag ska bara till tandläkaren ^^ Men jag kommer att vara sjukt orolig när vi är på Mallorca, om det skulle visa sig att jag behöver cxSkrivet av Borttagen: Ska du bara till tandläkaren? Eller är det en tid du fått för att få tandställningen? Skrivet av Borttagen: Jag kanske ska få det. Och ska gå till tandläkaren dagen innan vi åker till Mallorca... nu har jag fått tandställning ---------------- "Den 23 juni 2007 stängdes Fritt Fall (och även tilt-versionen) av, då en olycka på en liknande attraktion vid Six Flags Parks i Kentucky, USA inträffat. En flicka fick sina ben avslitna på grund av en uthängande vajer" Min kompis sa att hon fick benen avslitna när hon bara åkte vanligt 29 apr, 2014 20:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det kommer ta några månader innan du får det, du måste ta former och sånt. Skrivet av Borttagen: Haha, jag ska bara till tandläkaren ^^ Men jag kommer att vara sjukt orolig när vi är på Mallorca, om det skulle visa sig att jag behöver cxSkrivet av Borttagen: Ska du bara till tandläkaren? Eller är det en tid du fått för att få tandställningen? Skrivet av Borttagen: Jag kanske ska få det. Och ska gå till tandläkaren dagen innan vi åker till Mallorca... nu har jag fått tandställning ---------------- "Den 23 juni 2007 stängdes Fritt Fall (och även tilt-versionen) av, då en olycka på en liknande attraktion vid Six Flags Parks i Kentucky, USA inträffat. En flicka fick sina ben avslitna på grund av en uthängande vajer" Min kompis sa att hon fick benen avslitna när hon bara åkte vanligt 29 apr, 2014 20:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jo, jag vet ^^Skrivet av Borttagen: Det kommer ta några månader innan du får det, du måste ta former och sånt. Skrivet av Borttagen: Haha, jag ska bara till tandläkaren ^^ Men jag kommer att vara sjukt orolig när vi är på Mallorca, om det skulle visa sig att jag behöver cxSkrivet av Borttagen: Ska du bara till tandläkaren? Eller är det en tid du fått för att få tandställningen? Skrivet av Borttagen: Jag kanske ska få det. Och ska gå till tandläkaren dagen innan vi åker till Mallorca... nu har jag fått tandställning ---------------- "Den 23 juni 2007 stängdes Fritt Fall (och även tilt-versionen) av, då en olycka på en liknande attraktion vid Six Flags Parks i Kentucky, USA inträffat. En flicka fick sina ben avslitna på grund av en uthängande vajer" Min kompis sa att hon fick benen avslitna när hon bara åkte vanligt Är inte orolig över hur jag ska se ut dock, bara om det kommer att göra ont att få den och att typ ha den cx 29 apr, 2014 20:51 |
|
Klaestron
Elev |
Efter att ha varit bortrest mellan fredag och idag är jag äntligen tillbaka, jag har saknat mugglis.
Dock har jag en ganska kass dag i övrigt, ångestattack innan jag satte mig på tågen hem och nu äter jag chips, tar mina inhalatorer och tycker mest synd om mig själv.
29 apr, 2014 20:55 |
|
kitto
Elev |
Jag har alltid beundrat Kintsugi.. Hon verkar så trevlig och vacker :3
29 apr, 2014 21:08 |
|
Fellrendión
Elev |
29 apr, 2014 21:18 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen