@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tror jag har fått en crusch på Magnus Bane, haha xP
29 apr, 2014 19:00 |
|
cikki
Elev |
Det här kan låta som en konstig fråga, men;
OM EN STEN FALLER MITT UTE I INGENSTANS DÄR INGET DJUR ELLER NÅGON MÄNNISKA KAN HÖRA DET, BLIR DET FORTFARANDE ETT LJUD??? DET ÄR JU VIBRATIONER I LUFTEN SOM VI UPPFATTAR SOM LJUD BLIR DET BARA VIBRATIONER EFTERSOM ATT INGET ÖRA KAN HÖRA DEM HJÄLP O.O 29 apr, 2014 19:03 |
|
Borttagen
|
Min syrra har brutit benet, för någon hoppa på henne från någon klättergrej typ 3 meter upp o.O
Stackarn, hon måste ha gips, så hon kan inte bada på hela sommaren D: 29 apr, 2014 19:05 |
|
Hedwig96
Elev |
Jag är den enda med mitt namn i min skola, förresten den enda i alla Axxell skolor i Finland...
29 apr, 2014 19:17 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Jag är den enda med mitt namn i min skola, förresten den enda i alla Axxell skolor i Finland... Doris var det va? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 apr, 2014 19:41 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Hedwig96: Jag är den enda med mitt namn i min skola, förresten den enda i alla Axxell skolor i Finland... Doris var det va? Nej, Felicia. Fast Doris har jag också hört nån här som heter...! 29 apr, 2014 19:46 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Hedwig96: Jag är den enda med mitt namn i min skola, förresten den enda i alla Axxell skolor i Finland... Doris var det va? Nej, Felicia. Fast Doris har jag också hört nån här som heter...! Det var någon gryffindorare som hade skrivit att personen hette Doris och att en kille i dennes parallellklass hette Nemo. x) Hade för mig att det var du. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 apr, 2014 19:54 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Hedwig96: Jag är den enda med mitt namn i min skola, förresten den enda i alla Axxell skolor i Finland... Doris var det va? Nej, Felicia. Fast Doris har jag också hört nån här som heter...! Det var någon gryffindorare som hade skrivit att personen hette Doris och att en kille i dennes parallellklass hette Nemo. x) Hade för mig att det var du. just de ja, jo nu när du säger det, men de var inte jag 29 apr, 2014 19:57 |
|
Borttagen
|
Folk tror att både O och M gillar mig. Alltså. Hjälp. <//3
29 apr, 2014 20:10 |
|
Kintsugi
Prefekt |
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 29 apr, 2014 20:13 |
Du får inte svara på den här tråden.















Mugglarportalen