@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chaemy
Elev |
Hah. Vad dum jag är. Har inte arbetat alls den här lektionen. :o Inte så likt mig, men äääsch, jag förtjänar lite ledighet
29 apr, 2014 15:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MizzNina: Jag har en far som kan citera Galenskaparna & After Shave. Det måste ju vara drömmen. ♥ Hur har jag kunnat använda upp mina tummar redan?! 29 apr, 2014 15:43 |
|
Borttagen
|
min eftermiddag innehöll mycket spring.
först så for jag på stafettkarnevals-träning (träning inför en karneval där massa finlandssvenskar springer stafetter) och den höll på i typ två timmar. efter det var jag helt slut men var tvungen att fara hem via skolan för att hämta min väska. men då så krånglade låset till min cykel så jag blev tvungen att gå till skolan (eller ja, jag joggade för min kompis cyklade bredvid mig). sen i skolan så sprang jag först efter alla mina väskor, ut igen, sen in efter min kompis väskor och ut igen. därifrån gick jag sedan med rask takt hem. applåder till den som orkade läsa. 29 apr, 2014 15:45 |
|
Frivolt
Elev |
Det är valborg imorgon O_o
29 apr, 2014 16:29 |
|
Borttagen
|
Lyssnar på min IPod
29 apr, 2014 17:02 |
|
Borttagen
|
LINSER YEYYEYEYEY
29 apr, 2014 17:06 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MizzNina: Jag har en far som kan citera Galenskaparna & After Shave. Det måste ju vara drömmen. ♥ Hur har jag kunnat använda upp mina tummar redan?! Well, det är tanken som räknas. ^_^ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 29 apr, 2014 17:17 |
|
Borttagen
|
Nu är vi lediga resten av veckan. WOHO!
29 apr, 2014 17:19 |
|
Borttagen
|
Lyssnar på Baby I - Ariana Grande
29 apr, 2014 17:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nu är vi lediga resten av veckan. WOHO! HAPPINESS!!! Fast jag har onsdag kvar, det kommer bli en hemsk dag x( 29 apr, 2014 17:23 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen