Onlinelistor!
Forum > Off Topic > Onlinelistor!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Måntass
Elev |
linnlovegood en tuff tjej som gillar My Little Ponny!
James Potter Tror inte vi har pratat så mycken men jag äääälskar James xD Hermia du är duktigt på att göra fina mallar och jag tycker du är väldigt bra på att komentera -Patronus- Ett tag pratade vi ganska mycket och du lärde mig några olika lekar ^^ Estella vi har inte pratat alls, tror jag. men du verkar rolig Nadja_Gryffindor en riktig smart, rolig och bra på att skriva i forum. Jag såg din för första gången nå du blev med i mitt ' The Mugglis Game' men efter det har jag hittat dig lite var stans xD Erfa Jag vet inte mycket om dig. Men du har skapat en väldigt bra hemsida :B luna99 du äääälskar Legolas i sagan om ringen och är en duktig rollare ;D AlvaRawenclaw jag har sett dig ÖVERALLT och tycker du verkar väldigt kul! The-little-Gryff tror vi har pratat lite men har inte sett dig så mycket.. MEN DU ÄR EN GRYFFIS! ♥ Li du är världens bästa biträdande rektor! Klaus du älskar Klaus. Punkt slut. Och du är en väldigt bra rollare ![]()
11 aug, 2012 15:54 |
|
Borttagen
|
Måntass haha, ja, ja det gör jag♥ Å tack
11 aug, 2012 15:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Måntass: linnlovegood en tuff tjej som gillar My Little Ponny! James Potter Tror inte vi har pratat så mycken men jag äääälskar James xD Hermia du är duktigt på att göra fina mallar och jag tycker du är väldigt bra på att komentera -Patronus- Ett tag pratade vi ganska mycket och du lärde mig några olika lekar ^^ Estella vi har inte pratat alls, tror jag. men du verkar rolig Nadja_Gryffindor en riktig smart, rolig och bra på att skriva i forum. Jag såg din för första gången nå du blev med i mitt ' The Mugglis Game' men efter det har jag hittat dig lite var stans xD Erfa Jag vet inte mycket om dig. Men du har skapat en väldigt bra hemsida :B luna99 du äääälskar Legolas i sagan om ringen och är en duktig rollare ;D AlvaRawenclaw jag har sett dig ÖVERALLT och tycker du verkar väldigt kul! The-little-Gryff tror vi har pratat lite men har inte sett dig så mycket.. MEN DU ÄR EN GRYFFIS! ♥ Li du är världens bästa biträdande rektor! Klaus du älskar Klaus. Punkt slut. Och du är en väldigt bra rollare Hehe vi borde ju uggla varann då 11 aug, 2012 16:00 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
11 aug, 2012 16:01 |
|
Borttagen
|
Estella citera helst inte inlägget, då väldigt många är taggade i det, tack
11 aug, 2012 16:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Estella citera helst inte inlägget, då väldigt många är taggade i det, tack hihi SRY! 11 aug, 2012 16:03 |
|
Borttagen
|
omg hur viste du det O_O
11 aug, 2012 16:03 |
|
Hermia
Elev |
Tack Måntass
Once a MADling, always a MADling 11 aug, 2012 16:05 |
|
Måntass
Elev |
11 aug, 2012 16:06 |
|
Borttagen
|
._. waouw
11 aug, 2012 16:16 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen