Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Amandan
Elev |
22 aug, 2012 20:50 |
|
whirlwinds
Elev |
sååååå alltså
i've done it again hahaha gud hela grejen är så pinsam & töntig egentligen att jag inte vågar skriva ut den såhär offentligt på internet, men jag kommer nog explodera om jag inte får prata av mig om allt som hänt någonstans snart, hahahaha så finns det någon här jag skulle kunna få skicka ett pm till och skriva av mig????? asdfghjkalfsdkjhgfkasdfhjkgbh
24 aug, 2012 20:42 |
|
scarhead
Lärare |
whirlwinds ah well jag har tråkigt och för mig gör det inget om man sitter och klagar, så du får gärna skicka en uggla till mig ifall du vill!
amjdnsJKDFNEKNHjkfbneJRBHWKTRBHTGJ alltså skfnhdkenf det här går fan inteeeee blir bara mer och mer... intresserad (ahahaha ehm) av honom för varje dag behöver skrika behöver uttrycka mig behöver någon BEHÖVER HONOM 24 aug, 2012 20:44 |
|
ikka
Elev |
Varför känns det för? Det gör inte ont, egentligen, det känns bara fel att se dem tillsammans. Vi var inte ens tillsammans, det var jag som sa nej, jag vet. & det var över ett år sedan. Jag borde bara vara genuint glad för ni är så söta, men det känns.
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
25 aug, 2012 17:49 |
|
Tuggrus
Elev |
Åh nej jag vet inte om han bara försöker vara vän med mig eller om.. vi liksom är lite på g..
Jag är allmänt förvirrad. MUMS! 26 aug, 2012 00:02 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Skrivet av Miskel: Hur ska man uttala ditt namn Tuggrus? (Varning, jag är trött och orkar inte vara seriös just nu...) #offtopic Tugg-russ Hehe, hoppsan... jag hade rätt! 8D *känner mig stolt* Jag hade en liten tävling med mig själv... nu ska jag sluta oftopica... hejdå :3
26 aug, 2012 00:13 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av whirlwinds: sååååå alltså i've done it again hahaha gud hela grejen är så pinsam & töntig egentligen att jag inte vågar skriva ut den såhär offentligt på internet, men jag kommer nog explodera om jag inte får prata av mig om allt som hänt någonstans snart, hahahaha så finns det någon här jag skulle kunna få skicka ett pm till och skriva av mig????? asdfghjkalfsdkjhgfkasdfhjkgbh Du kan skicka till mig. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 aug, 2012 00:21 |
|
whirlwinds
Elev |
Spoiler: Tryck här för att visa! .....................är det ens möjligt att få känslor för någon man känt i typ tre dagar edit: Solkatten TACK skriver till dig nu ehehehehe
26 aug, 2012 00:22
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-26 kl. 00:25
|
|
Solkatten
Elev |
Riktigt jobbigt ibland att ha en kändis crush. Hahah, åh.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 26 aug, 2012 00:25 |
|
whirlwinds
Elev |
hur illa är det på en skala 1-10 att inte kunna sluta tänka på en människa man snackat med typ tre gånger i sitt liv & som man inte ens känner
26 aug, 2012 22:09 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen