Vad var det senaste du sa?
Forum > Quidditchplanen > Vad var det senaste du sa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dobby, a free elf
Elev |
"Hej, pappa." *lägger på telefonluren*
Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 30 nov, 2011 18:06 |
|
vevve_puff
Elev |
"hufflepuff ska vinna!"
Tjola tjena alla mugglisar! :* Ni är bäst jag älskar er av hela mitt hjärta<3 30 nov, 2011 18:10 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Nu vill jag säga något nytt. Öh...
"I love you Joanne Rowling. Harry Potter is my life." säger jag nu medan jag skriver det. Höhöh... Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 30 nov, 2011 18:19 |
|
ginny_ginny
Elev |
30 nov, 2011 19:05 |
|
J00KERN
Elev |
30 nov, 2011 21:27 |
|
Borttagen
|
''Håll käften din jaggernaut''
30 nov, 2011 21:38 |
|
joel9324
Elev |
30 nov, 2011 21:39 |
|
expelliarmus
Elev |
30 nov, 2011 22:08 |
|
mitchan
Lärare |
30 nov, 2011 22:09 |
|
Borttagen
|
Godnatt, SJ JÄVLAR*snubblade på trösklen*
30 nov, 2011 22:11 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen