Det bästa med Fred & George
Forum > Harry Potter > Det bästa med Fred & George
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
bäst08
Elev |
det bästa med Fred och George är att dem är så
roliga 4 nov, 2011 17:38 |
|
lhouise
Elev |
Skrivet av Borttagen: BOMBARDA!!! ![]() ![]() Åh, James, so adorable ♥ stör mig på att jag inte ser skillnad på dem här... ![]() Aw, James söta leende och Olivers, ja... xD ♥ ![]() Över 3000 inlägg, PARTY!!! (Oliver håller i alla fall med mig xD) ![]() Åh, Fred , så jävla söt! ♥♥ ![]() Den här får mig att tänka på hur George känner sig när Fred är död..♥ ![]() Håret är förfärligt, men älska! ♥ ![]() Kan inte låta bli att älska dem i 5:an, eller jag älskar dem hela tiden, men här är de bara för adorable♥ ![]() ![]() ![]() ![]() Det underbara leendet...♥ ![]() MISCHIEF MANAGED ♥ ![]() ![]() Fred...♥ ![]() ![]() ♥♥ ![]() Nej, han är inte alls okej, eller han kommer inte bli okej... :'''8♥ ![]() ![]() FREEEEEEED!!!! :''''''( ![]() Fading away... ![]() Måste få in lite roligt... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Okej, ett avslut, som vill få mig att STORBÖLA!! ![]() LOVE YOU FRED!! :'''(♥ Edit, glömde några fina James & Oliver gifs..♥ ![]() ![]() So cute...♥ ![]() OCH NU DEN SISTA FRED&GEORGE...♥ ![]() Fight until the end...♥ Uuh, ont i magen jag fick nu
4 nov, 2011 21:09 |
|
Smilis
Elev |
Åhhh, snyfft nu börjar jag ju gråta, dom är ju så underbara, så hämskt
Spoiler: Tryck här för att visa! Weasley´s ÄGER 4 nov, 2011 21:14 |
|
tobetot
Elev |
Det bästa med fred och george är att de är altid roliga i de värsta stunder och smäller smällare i 5:an
4 nov, 2011 21:34 |
|
Borttagen
|
5 nov, 2011 00:55 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: ![]() det där är nog den sexigaste bilden jag någonsin sett på James! ♥ ![]() ♥ ![]() AVPS! ♥ (ja jag tycker den bilden passar in här efter som att dom också spelar Weasley tvillingarna) OMG!!! *dying* James du är helt...GOD, HELP ME! ![]()
5 nov, 2011 00:56 |
|
Borttagen
|
jag DOG när jag hittade bilden.. såååå snygg! ♥
5 nov, 2011 00:59 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag DOG när jag hittade bilden.. såååå snygg! ♥ och jag dog när jag såg den EDIT: ja! Haha, en Fred/George-nörd jag kan snacka med inatt x) ![]()
5 nov, 2011 01:02 |
|
Borttagen
|
jag är på Fred och George humör idag
5 nov, 2011 01:06 |
|
si_tonks
Elev |
5 nov, 2011 01:07 |
Du får inte svara på den här tråden.







































Mugglarportalen