TartyAwesome Club
Forum > Off Topic > Klubbar > TartyAwesome Club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Min farbror heter Martin.......Skrivet av Borttagen: Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin! Skrivet av Belluna tonks: tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son.................... Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG ![]()
11 nov, 2017 19:33 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Belluna tonks: Jag tycker Martin är ett fint namn!Skrivet av GinnyHermionePotter: Min farbror heter Martin....... Skrivet av Borttagen: Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin! Skrivet av Belluna tonks: tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son.................... Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG 11 nov, 2017 19:35 |
|
Belluna tonks
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!) Skrivet av Belluna tonks: Jag tycker Martin är ett fint namn! Skrivet av GinnyHermionePotter: Min farbror heter Martin....... Skrivet av Borttagen: Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin! Skrivet av Belluna tonks: tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son.................... Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG ![]()
11 nov, 2017 19:36 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!) Skrivet av Belluna tonks: Jag tycker Martin är ett fint namn! Skrivet av GinnyHermionePotter: Min farbror heter Martin....... Skrivet av Borttagen: Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin! Skrivet av Belluna tonks: tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son.................... Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så... Varför stava rätt när man kan stava fel? 11 nov, 2017 19:37 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så.Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!) Skrivet av Belluna tonks: Jag tycker Martin är ett fint namn! Skrivet av GinnyHermionePotter: Min farbror heter Martin....... Skrivet av Borttagen: Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin! Skrivet av Belluna tonks: tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son.................... Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så... 11 nov, 2017 19:41 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så. Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!) Skrivet av Belluna tonks: Jag tycker Martin är ett fint namn! Skrivet av GinnyHermionePotter: Min farbror heter Martin....... Skrivet av Borttagen: Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin! Skrivet av Belluna tonks: tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son.................... Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så... Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det! Varför stava rätt när man kan stava fel? 11 nov, 2017 19:42 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så. Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!) Skrivet av Belluna tonks: Jag tycker Martin är ett fint namn! Skrivet av GinnyHermionePotter: Min farbror heter Martin....... Skrivet av Borttagen: Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin! Skrivet av Belluna tonks: tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son.................... Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så... Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det! 11 nov, 2017 19:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så. Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!) Skrivet av Belluna tonks: Jag tycker Martin är ett fint namn! Skrivet av GinnyHermionePotter: Min farbror heter Martin....... Skrivet av Borttagen: Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin! Skrivet av Belluna tonks: tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son.................... Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så... Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det! Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin 11 nov, 2017 19:59 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så. Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!) Skrivet av Belluna tonks: Jag tycker Martin är ett fint namn! Skrivet av GinnyHermionePotter: Min farbror heter Martin....... Skrivet av Borttagen: Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin! Skrivet av Belluna tonks: tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son.................... Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så... Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det! Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin 11 nov, 2017 20:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Eftersom Martin är ett fint namn! Ditt mellannamn är fint, ditt efternamn är fint och hela du är fin!♥ Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Jag vill heta något ovanligt som är fint! Typ Hillevi eller Madelina! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Tonks/Luna: Bättre än Mildred! Det är typ bara jag, en häxa och en liten håla i Texas som heter så. Skrivet av Belluna tonks: Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag tycker det är ett helt okej namn (även om det inte är lika fint som typ........ Esther!) Skrivet av Belluna tonks: Jag tycker Martin är ett fint namn! Skrivet av GinnyHermionePotter: Min farbror heter Martin....... Skrivet av Borttagen: Vi hade en usel vikarie som hette Martin! Och i musikalen jag spelade hette min pappa och en av mina bröder Martin! Skrivet av Belluna tonks: tjena II du heter exakt samma sak som min pappas bästa väns son.................... Du menar han heter samma sak som mig, det finns bara en äkta Martin och det är JAG Fast Ester är ju seriöst ett fint namn så... Fast det är fint. Jag tror fan att något av mina barn ska heta det! Varför vill alla byta namn? Jag trivs väry bra med Martin Mig har två mellannamn, mig kränkt nu Men kupp, jag älskar mitt namn 11 nov, 2017 20:05 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen