Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Magiska trekampen

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Magiska trekampen

1 2 3 ... 163 164 165 ... 171 172 173
Användare Inlägg
Lux
Elev

Avatar


- Vad ska vi göra då? frågade jag argt.

Jag bor i en vulkan.

18 maj, 2014 10:28

Borttagen

Avatar


- Jag vet inte, sa jag argt.

18 maj, 2014 10:29

Lux
Elev

Avatar


- Menar dom att vi ska slåss eller? frågade jag.

Jag bor i en vulkan.

18 maj, 2014 10:31

Borttagen

Avatar


- Jag vet inte, sa jag.

18 maj, 2014 10:31

Lux
Elev

Avatar


Jag drog fram min stav och riktade min stav mot Alexandra.

Jag bor i en vulkan.

18 maj, 2014 10:33

Borttagen

Avatar


Jag flög upp i luften.

18 maj, 2014 10:33

Lux
Elev

Avatar


Jag stoppade undan staven igen. Jag kunde inte duellera mor Alexandra.

Jag bor i en vulkan.

18 maj, 2014 10:46

Borttagen

Avatar


Jag flinade.
- Vågar du inte duellera mot mig? Frågade jag elakt.

18 maj, 2014 10:51

Lux
Elev

Avatar


- Jo, men jag vill inte det, sa jag argt.

Jag bor i en vulkan.

18 maj, 2014 12:41

Borttagen

Avatar


- Fegis, halvsjung jag.

18 maj, 2014 12:42

1 2 3 ... 163 164 165 ... 171 172 173

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Magiska trekampen

Du får inte svara på den här tråden.