Magiska trekampen
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Magiska trekampen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lux
Elev |
- Vad ska vi göra då? frågade jag argt.
Jag bor i en vulkan. 18 maj, 2014 10:28 |
|
Borttagen
|
- Jag vet inte, sa jag argt.
18 maj, 2014 10:29 |
|
Lux
Elev |
- Menar dom att vi ska slåss eller? frågade jag.
Jag bor i en vulkan. 18 maj, 2014 10:31 |
|
Borttagen
|
- Jag vet inte, sa jag.
18 maj, 2014 10:31 |
|
Lux
Elev |
Jag drog fram min stav och riktade min stav mot Alexandra.
Jag bor i en vulkan. 18 maj, 2014 10:33 |
|
Borttagen
|
Jag flög upp i luften.
18 maj, 2014 10:33 |
|
Lux
Elev |
Jag stoppade undan staven igen. Jag kunde inte duellera mor Alexandra.
Jag bor i en vulkan. 18 maj, 2014 10:46 |
|
Borttagen
|
Jag flinade.
- Vågar du inte duellera mot mig? Frågade jag elakt. 18 maj, 2014 10:51 |
|
Lux
Elev |
- Jo, men jag vill inte det, sa jag argt.
Jag bor i en vulkan. 18 maj, 2014 12:41 |
|
Borttagen
|
- Fegis, halvsjung jag.
18 maj, 2014 12:42 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen