The Pie Club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Pie Club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av lumos1: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Corazon: Skrivet av Borttagen: Jag hatar mitt internet. Och min dator. 8' Jag hatar också mitt internet D: JAG FÖRSÖKER REGISTRERA MIG PÅ TUMBLR MEN DET FUNKAR INTE 8'(( livet suger just nu .-. När jag skulle skaffa tumblr så segade mitt internet också. Man måste vara minst 13; och om man egentligen är typ 12 och skriver in 12 så tror dem inte på en när man ändrar till 13 :c Man måste typ vänta till dagen efter :c Min kompis sa att det inte fanns någon åldergräns ;o 18 jan, 2014 18:22 |
|
Corazon
Elev |
18 jan, 2014 18:35 |
|
Borttagen
|
Ugh hunden är läskig
18 jan, 2014 18:50 |
|
Kim Potter
Elev |
18 jan, 2014 18:56 |
|
LIA15
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Sims is very fun! SIIIIIIMSSS!!!!!! :OSka spela sims nu så... Ses :3 18 jan, 2014 20:07 |
|
PPP
Elev |
18 jan, 2014 20:28 |
|
Borttagen
|
Jag ska äta på Jensens nu
18 jan, 2014 20:36 |
|
Safir
Elev |
18 jan, 2014 21:18 |
|
Borttagen
|
Nej ;-; 18 jan, 2014 22:19 |
|
Borttagen
|
Undrar om man fortfarande är blondin om man färgar håret ... Står inte ut med att inte ha någon hjärna O.O
18 jan, 2014 22:34 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen