Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Början.

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

1 2 3 ... 163 164 165 ... 230 231 232
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag rev sönder en bit av min tröja för att hejda blodflödet från axeln.

20 okt, 2013 20:27

Borttagen

Avatar


"Det är okej"
Mumlade jag men lät henne ändå Linda on axeln.

20 okt, 2013 20:29

Borttagen

Avatar


Efter ett tag stoppades blodflödet och jag steg bak.

20 okt, 2013 20:32

Borttagen

Avatar


"Tack..."
Mumlade jag.

20 okt, 2013 20:32

Borttagen

Avatar


"Varsågod." Jag hade tappat känseln i min axel.

20 okt, 2013 20:34

Borttagen

Avatar


"Hur är det med dig då..?"

20 okt, 2013 20:35

Borttagen

Avatar


Jag svarade med en grimas.

20 okt, 2013 20:36

Borttagen

Avatar


"Var har du ont?"
Mumlade jag.

20 okt, 2013 20:36

Borttagen

Avatar


"Axeln..." Mumlade jag och log lite.

20 okt, 2013 20:58

Borttagen

Avatar


Den var lite svullen men inte alls lika illa som min.

20 okt, 2013 20:59

1 2 3 ... 163 164 165 ... 230 231 232

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Början.

Du får inte svara på den här tråden.