Början.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Början.
|
Borttagen
|
Jag rev sönder en bit av min tröja för att hejda blodflödet från axeln.
20 okt, 2013 20:27
|
|
Borttagen
|
"Det är okej"
Mumlade jag men lät henne ändå Linda on axeln.
20 okt, 2013 20:29
|
|
Borttagen
|
Efter ett tag stoppades blodflödet och jag steg bak.
20 okt, 2013 20:32
|
|
Borttagen
|
20 okt, 2013 20:32
|
|
Borttagen
|
"Varsågod." Jag hade tappat känseln i min axel.
20 okt, 2013 20:34
|
|
Borttagen
|
"Hur är det med dig då..?"
20 okt, 2013 20:35
|
|
Borttagen
|
Jag svarade med en grimas.
20 okt, 2013 20:36
|
|
Borttagen
|
"Var har du ont?"
Mumlade jag.
20 okt, 2013 20:36
|
|
Borttagen
|
"Axeln..." Mumlade jag och log lite.
20 okt, 2013 20:58
|
|
Borttagen
|
Den var lite svullen men inte alls lika illa som min.
20 okt, 2013 20:59
|
Du får inte svara på den här tråden.