Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Eric och mackan. För att jag tröttnat på reklamen med filipFredrick.
11 okt, 2012 12:34 |
|
SiriusBlack:)
Elev |
Filip och Fredrik.
R.I.P Dobby:( 11 okt, 2012 15:20 |
|
ginnyw123
Elev |
Jag tycker verkligen inte om Filip o Fredrik, har iof inte sett så mycket av Eric och Mackan men jag säger dom
11 okt, 2012 15:35 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag har i princip inte sett något med Filip och Fredrik (utom när de var med i På spåret), men jag tycker att de verkar lite överdrivna och forcerade. Plus att Erik och Mackan är oerhört roliga. Det känns dessutom som att de har mer självdistans. Så det får bli dem, för min del.
Resultat i gårdagens fråga: 11-4 till Erik och Mackan! OBS! Nu finns en ny fråga i första inlägget! 11 okt, 2012 16:43 |
|
MystiqueRed
Elev |
SNOBBEN!!
11 okt, 2012 16:51 |
|
Borttagen
|
SNOBBEN ♥
11 okt, 2012 16:54 |
|
-Patronus-
Elev |
11 okt, 2012 17:03 |
|
Borttagen
|
Snobben, men bara för att den lilla gula fågeln är så bra och heter Kaustinen på finska!
11 okt, 2012 17:06 |
|
Måntass
Elev |
11 okt, 2012 17:29 |
|
tyri
Elev |
11 okt, 2012 17:40 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen