The flum side
Forum > Off Topic > Klubbar > The flum side
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Rut Luna
Elev |
29 feb, 2012 13:58 |
|
Borttagen
|
Heeej!! LALAALA, har det hänt något nytt som jag missat???
rut luna: hur var det på kryssning?? 29 feb, 2012 13:59 |
|
Rut Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Heeej!! LALAALA, har det hänt något nytt som jag missat??? Rut Luna: hur var det på kryssning?? Helt Ravenclawesome Jag är faktiskt död. 29 feb, 2012 14:06 |
|
Borttagen
|
haha ja, jag älskar kryssningar! jag älskar att äta buffe nam!!
29 feb, 2012 14:13 |
|
Borttagen
|
Jag vet! 29 feb, 2012 14:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag vet! hahaha!! den var bra!! 29 feb, 2012 14:23 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Rut Luna: Skrivet av Borttagen: Heeej!! LALAALA, har det hänt något nytt som jag missat??? Rut Luna: hur var det på kryssning?? Helt Ravenclawesome Jag kommer ihåg när jag var till Sverige. Jag spydde (Om jag kommer ihåg rätt) på vägen dit. Men sen blev jag bättre. (Som tur) ![]()
29 feb, 2012 14:28 |
|
OliverPhelps
Elev |
Skrivet av Lills: Skrivet av Rut Luna: Skrivet av Borttagen: Heeej!! LALAALA, har det hänt något nytt som jag missat??? Rut Luna: hur var det på kryssning?? Helt Ravenclawesome Jag kommer ihåg när jag var till Sverige. Jag spydde (Om jag kommer ihåg rätt) på vägen dit. Men sen blev jag bättre. (Som tur) Stackarn!♥ Jag höll på att spy när jag skulle till Finland (IKEA) en gång!
29 feb, 2012 14:34 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av OliverPhelps: Skrivet av Lills: Skrivet av Rut Luna: Skrivet av Borttagen: Heeej!! LALAALA, har det hänt något nytt som jag missat??? Rut Luna: hur var det på kryssning?? Helt Ravenclawesome Jag kommer ihåg när jag var till Sverige. Jag spydde (Om jag kommer ihåg rätt) på vägen dit. Men sen blev jag bättre. (Som tur) Stackarn!♥ Jag höll på att spy när jag skulle till Finland (IKEA) en gång! Inte nice... Men du gjorde inte det? Du hade verkligen tur då! ♥ ![]()
29 feb, 2012 14:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av OliverPhelps: Skrivet av Lills: Skrivet av Rut Luna: Skrivet av Borttagen: Heeej!! LALAALA, har det hänt något nytt som jag missat??? Rut Luna: hur var det på kryssning?? Helt Ravenclawesome Jag kommer ihåg när jag var till Sverige. Jag spydde (Om jag kommer ihåg rätt) på vägen dit. Men sen blev jag bättre. (Som tur) Stackarn!♥ Jag höll på att spy när jag skulle till Finland (IKEA) en gång! o, välkommen till finland (i efterskott) 29 feb, 2012 14:36 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen