@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har ägnat hela eftermiddagen åt att fixa hemsidan nu. (Utbudet av fjäderpennor är verkligen jätteskralt, men jag måste vänta med att göra nya tills jag får hem kartongerna så att jag kan ge dem rätt längd.) Någon som skulle vilja titta in och se om det ser bra ut? Eller om det ser hemskt ut? http://vileria.wix.com/vileria Om jag fått för min mamma hade jag velat köpa fjäderpennor av dig.
28 apr, 2014 21:39 |
|
LolFeelings
Elev |
Man är ensam hemma, och det är helt tyst.
Hela familjen kommer hem och TVn åker genast på på högsta volym plus massa annat tjafs. Jag kan i alla fall garantera att jag kommer bo ensam när jag är vuxen.
28 apr, 2014 21:41 |
|
Hedwig96
Elev |
Solkatten undrar jag med, haha. Sa "God morgon fröken Pelle" till min lärare i morse.
Men det låter nog lite knäppt! Min klass brukar ge smeknamn till alla lärare under första lektionen med dem och ingen har nog sitt riktiga namn mera. Rita blir Brutus Takolander (efternamnet) blir Tokolander eller Traktorlander Regina heter Rekan Lotta är Lobe mm. alla i klassen har oxå underliga smeknamn 28 apr, 2014 21:47 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Har ägnat hela eftermiddagen åt att fixa hemsidan nu. (Utbudet av fjäderpennor är verkligen jätteskralt, men jag måste vänta med att göra nya tills jag får hem kartongerna så att jag kan ge dem rätt längd.) Någon som skulle vilja titta in och se om det ser bra ut? Eller om det ser hemskt ut? http://vileria.wix.com/vileria Om jag fått för min mamma hade jag velat köpa fjäderpennor av dig. Jag med! Fast det kan jag inte, måste ju skänka pengarna till elefanterna. Men jag ska önska mig en sådan, då kanske jag kan få en Jag tyckte att hemsidan var jättefin! Super!
28 apr, 2014 21:53 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Jag börjar känna mig typ, stor. Alltså att börja åttan är ju ändå.. Jag vet inte ._. Like what? Ingen i sjuan känns som åttor, hur fan kan vi bli åttor snart?o-o
28 apr, 2014 21:54 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag vill bara gråta, skrika och hata världen resten av mitt liv!!!!!! IDIOT!!!!!! HUR ORKAR FOLK VARA IDIOTER?! JAG FÖRSTÅÅÅÅR INTE. Ungefär som att folk bah: "nä, men förintelsen ägde aldrig rum". Nehe.
http://www.expressen.se/nyheter/korde-ihjal-17-aring--stammer-doda-pojken/ ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 28 apr, 2014 22:05 |
|
Vildvittra
Elev |
Fangirling över att en som Kintsugi tycker jag är cool och jättekänd ♥
Alltså förstå min lycka, självaste Ronja!!!! c: Sen skulle jag vilja krama ihjäl bästa Simon just nu som har talat med en tant på kommunen som han har som chef som kan ordna så jag kommer ut och vikarierar då kommunen inte verkar ordna detta längre "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 apr, 2014 22:05 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Vildvittra: Fangirling över att en som Kintsugi tycker jag är cool och jättekänd ♥ Alltså förstå min lycka, självaste Ronja!!!! c: Sen skulle jag vilja krama ihjäl bästa Simon just nu som har talat med en tant på kommunen som han har som chef som kan ordna så jag kommer ut och vikarierar då kommunen inte verkar ordna detta längre Haha ♥ Du é la för fin! Fortsätt vara den du är, för jag gillar att ha dig här. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 28 apr, 2014 22:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Borttagen: Har ägnat hela eftermiddagen åt att fixa hemsidan nu. (Utbudet av fjäderpennor är verkligen jätteskralt, men jag måste vänta med att göra nya tills jag får hem kartongerna så att jag kan ge dem rätt längd.) Någon som skulle vilja titta in och se om det ser bra ut? Eller om det ser hemskt ut? http://vileria.wix.com/vileria Om jag fått för min mamma hade jag velat köpa fjäderpennor av dig. Tack så mycket! Om jag inte får de pennor jag har i lager sålda snart så ger jag nog bort dem till slut. Då kan du få en gratis, haha. Måste ha plats till nya ><' 28 apr, 2014 22:08 |
|
Chaemy
Elev |
Sitter här med täppt näsa och på ganska dåligt humör. Tror att det är bäst att jag håller mig ifrån nässprayen ett tag så att jag inte blir "beroende". Lär bli jobbigt den första tiden, men äsch. nu ska jag bädda ned mig själv och läsa lite Harry Potter innan jag sover
28 apr, 2014 22:08 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen