@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Var visst uppskattat av killarna som är med på bilden också Sen att man blir typ beroende av såna saker är ju... både bra och dåligt, haha. ^^ 28 apr, 2014 21:31 |
|
Borttagen
|
Har ägnat hela eftermiddagen åt att fixa hemsidan nu. (Utbudet av fjäderpennor är verkligen jätteskralt, men jag måste vänta med att göra nya tills jag får hem kartongerna så att jag kan ge dem rätt längd.)
Någon som skulle vilja titta in och se om det ser bra ut? Eller om det ser hemskt ut? http://vileria.wix.com/vileria 28 apr, 2014 21:33
Detta inlägg ändrades senast 2014-04-28 kl. 21:33
|
|
yerAwizardThea
Elev |
28 apr, 2014 21:33 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Chaemy: Om jag får hjärnsläpp eller inte vet vad hon heter så brukar jag säga fröken. Om det är en kille som jag inte kan namnet på tar jag reda på det och säger sedan namnet. Tycker att det känns konstigt att säga magister Skrivet av Borttagen: Nej, jag säger namnet. Så till min mentor säger jag Maria ^^ okej.. vi hade lite svensk-svenska i skolan och läraren sa att man där brukar kalla de manliga lärarna för fröken Pelle!? What. Jag undrar vad de har fått det ifrån. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 apr, 2014 21:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Har ägnat hela eftermiddagen åt att fixa hemsidan nu. (Utbudet av fjäderpennor är verkligen jätteskralt, men jag måste vänta med att göra nya tills jag får hem kartongerna så att jag kan ge dem rätt längd.) Någon som skulle vilja titta in och se om det ser bra ut? Eller om det ser hemskt ut? http://vileria.wix.com/vileria Ser riktigt fint ut imo! Skönt för ögonen tycker jag. 28 apr, 2014 21:34 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Var visst uppskattat av killarna som är med på bilden också Sen att man blir typ beroende av såna saker är ju... både bra och dåligt, haha. ^^ Verkligen sött! ____________________________ Ska jag lägga upp 50 saker som ni kanske inte visste om mig på min blogg?
28 apr, 2014 21:35 |
|
YES
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har ägnat hela eftermiddagen åt att fixa hemsidan nu. (Utbudet av fjäderpennor är verkligen jätteskralt, men jag måste vänta med att göra nya tills jag får hem kartongerna så att jag kan ge dem rätt längd.) Någon som skulle vilja titta in och se om det ser bra ut? Eller om det ser hemskt ut? http://vileria.wix.com/vileria Kan av någon anledning inte komma in på den. Whatever
28 apr, 2014 21:35 |
|
Syrup
Elev |
28 apr, 2014 21:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Borttagen: Var visst uppskattat av killarna som är med på bilden också Sen att man blir typ beroende av såna saker är ju... både bra och dåligt, haha. ^^ Verkligen sött! ____________________________ Ska jag lägga upp 50 saker som ni kanske inte visste om mig på min blogg? Haha, tack! ^^ Och ja, det tycker jag att du ska! 28 apr, 2014 21:36 |
|
yerAwizardThea
Elev |
"Råkade", sure!:3 Sedan du började proppa i dig sirap, du är 70% sirap nu c:
28 apr, 2014 21:38 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen