@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Har gjort en trollstav idag! Det kallas plugga xD
Min nya stav ;P Alla stavar, en som är liten som en pygmé som jag inte gillar och se en köpt Belltrix trollstav c: http://dragonfantasy.blogg.se/ "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 apr, 2014 20:56 |
|
Kim Potter
Elev |
28 apr, 2014 20:59 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Har gjort en trollstav idag! Det kallas plugga xD Min nya stav ;P Alla stavar, en som är liten som en pygmé som jag inte gillar och se en köpt Belltrix trollstav c: http://dragonfantasy.blogg.se/ Jag gör också trollstavar!!
28 apr, 2014 21:01 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Vildvittra: Har gjort en trollstav idag! Det kallas plugga xD Min nya stav ;P Alla stavar, en som är liten som en pygmé som jag inte gillar och se en köpt Belltrix trollstav c: http://dragonfantasy.blogg.se/ Jag gör också trollstavar!! De är säkert jättefina ändå c: Mönstren gör jag av lim, du vet flytande lim på flaska/tub, sen torkar du och målar det "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 apr, 2014 21:03 |
|
Kim Potter
Elev |
28 apr, 2014 21:04 |
|
Chaemy
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Chaemy: Skrivet av Vildvittra: Har gjort en trollstav idag! Det kallas plugga xD Min nya stav ;P Alla stavar, en som är liten som en pygmé som jag inte gillar och se en köpt Belltrix trollstav c: http://dragonfantasy.blogg.se/ Jag gör också trollstavar!! De är säkert jättefina ändå c: Mönstren gör jag av lim, du vet flytande lim på flaska/tub, sen torkar du och målar det Jomen fina blir de, men inte lika fina som dina Aha, kanske kan använda mig av det någon gång, nu målar jag bara mönster.
28 apr, 2014 21:05 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Chaemy: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Chaemy: Skrivet av Vildvittra: Har gjort en trollstav idag! Det kallas plugga xD Min nya stav ;P Alla stavar, en som är liten som en pygmé som jag inte gillar och se en köpt Belltrix trollstav c: http://dragonfantasy.blogg.se/ Jag gör också trollstavar!! De är säkert jättefina ändå c: Mönstren gör jag av lim, du vet flytande lim på flaska/tub, sen torkar du och målar det Jomen fina blir de, men inte lika fina som dina Aha, kanske kan använda mig av det någon gång, nu målar jag bara mönster. Tack föresten glömde att skria det xD Okej, vad kul iaf "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 apr, 2014 21:07 |
|
Borttagen
|
28 apr, 2014 21:29 |
|
Chaemy
Elev |
28 apr, 2014 21:31 |
|
Fellrendión
Elev |
Att ha ett smutsigt vitt skal är ganska bra för alla fjortisar bara bitchblickar en. Ganska underhållande faktiskt!
28 apr, 2014 21:31 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen