@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
28 apr, 2014 20:22 |
|
Chaemy
Elev |
Om jag får hjärnsläpp eller inte vet vad hon heter så brukar jag säga fröken. Om det är en kille som jag inte kan namnet på tar jag reda på det och säger sedan namnet. Tycker att det känns konstigt att säga magister
28 apr, 2014 20:28 |
|
Borttagen
|
jag heter nicke *piruett*
å jag e fabulous 28 apr, 2014 20:28 |
|
Borttagen
|
Nej, jag säger namnet. Så till min mentor säger jag Maria ^^
28 apr, 2014 20:29 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Chaemy: Om jag får hjärnsläpp eller inte vet vad hon heter så brukar jag säga fröken. Om det är en kille som jag inte kan namnet på tar jag reda på det och säger sedan namnet. Tycker att det känns konstigt att säga magister Skrivet av Borttagen: Nej, jag säger namnet. Så till min mentor säger jag Maria ^^ okej.. vi hade lite svensk-svenska i skolan och läraren sa att man där brukar kalla de manliga lärarna för fröken Pelle!? 28 apr, 2014 20:31 |
|
stellaa
Elev |
28 apr, 2014 20:32 |
|
yerAwizardThea
Elev |
28 apr, 2014 20:36 |
|
Ithrenniel
Elev |
Alla mugglisar! Eftersom jag är konstig så kom jag precis på tanken att gå utklädd till skolan i morgon. Frågan är bara vem jag ska klä ut mig till? Har ni några bra idéer?
![]()
28 apr, 2014 20:41 |
|
Borttagen
|
Min mentala ålder är tydligen 27. Weeell... bättre än 36 iaf
28 apr, 2014 20:42 |
|
Borttagen
|
Just nu äter jag lakritsströssel på rostat bröd 8D
28 apr, 2014 20:53 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen