@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Syrup: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Syrup: Min bästa kompis busringde mig precis på dolt nummer, men man kunde höra precis i början när hon förställde rösten att det var hon, hon är så himla sämst xD Och skämten som hon drog "blockerade" jag så hon var itne så glad i slutet av samtalet då jag hade förstört hennes roliga XD När jag busringer så använder jag inte min egna röst utan busringer genom en hemsida där man kan välja olika röster och skriva in vad de ska säga. Folk går på det jättelätt då! Det måste jag föreslå till henne xD Men jag ska inte vara lika "elak" mot henne nästa gång heller så. Jag vet inte hur det går nu när jag länkar genom mobilen. Jag använder den egentligen genom datorn. https://acapela-box.com/AcaBox/index.php Det ska komma upp en ruta och en sak där mn väljer röster. Sen trycker man bara på listen för att höra på det. Edit: Kim Potter, här fick du! ^^ Men kom ihåg att rösterna är inte världens bästa på att prata normalt så ibland måste man ändra på stavningen och sätta in extra komatecken och liknande.
28 apr, 2014 19:33
Detta inlägg ändrades senast 2014-04-28 kl. 19:36
|
|
Solkatten
Elev |
Hahahaha så jävla bra. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 apr, 2014 19:35 |
|
Matilda Black
Elev |
28 apr, 2014 19:47 |
|
Borttagen
|
Sex timmar kvar i helvetet för den här veckan. Kunde vara värre ^^
28 apr, 2014 19:49 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Hapo: Skrivet av Anne Potter: Mår skit av en småsak. Någon som bara kan säga något roligt, som får mig att le? ![]() Om du gillar pizza Haha xD lol ![]()
28 apr, 2014 19:51 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Syrup: Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Syrup: Min bästa kompis busringde mig precis på dolt nummer, men man kunde höra precis i början när hon förställde rösten att det var hon, hon är så himla sämst xD Och skämten som hon drog "blockerade" jag så hon var itne så glad i slutet av samtalet då jag hade förstört hennes roliga XD När jag busringer så använder jag inte min egna röst utan busringer genom en hemsida där man kan välja olika röster och skriva in vad de ska säga. Folk går på det jättelätt då! Det måste jag föreslå till henne xD Men jag ska inte vara lika "elak" mot henne nästa gång heller så. Jag vet inte hur det går nu när jag länkar genom mobilen. Jag använder den egentligen genom datorn. https://acapela-box.com/AcaBox/index.php Det ska komma upp en ruta och en sak där mn väljer röster. Sen trycker man bara på listen för att höra på det. Edit: Kim Potter, här fick du! ^^ Men kom ihåg att rösterna är inte världens bästa på att prata normalt så ibland måste man ändra på stavningen och sätta in extra komatecken och liknande. Annars finns ju busring.se. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 apr, 2014 19:52 |
|
Fellrendión
Elev |
28 apr, 2014 19:54 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
omg är typ kär i mamma mia the movie igen oh why nu kommer jag sitta hemma varje dag och lyssna på soundtracket damn
speech! 28 apr, 2014 19:58 |
|
Borttagen
|
Jag hatar när folk tar på skivor, det känns som att dem ska bli repiga >.<
28 apr, 2014 20:03 |
|
Hedwig96
Elev |
En fråga!
Brukar ni kalla era lärare för fröken? 28 apr, 2014 20:16 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen