@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cikki
Elev |
Ska cosplaya Hermione imorgon
28 apr, 2014 19:19 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Syrup: Min bästa kompis busringde mig precis på dolt nummer, men man kunde höra precis i början när hon förställde rösten att det var hon, hon är så himla sämst xD Och skämten som hon drog "blockerade" jag så hon var itne så glad i slutet av samtalet då jag hade förstört hennes roliga XD När jag busringer så använder jag inte min egna röst utan busringer genom en hemsida där man kan välja olika röster och skriva in vad de ska säga. Folk går på det jättelätt då!
28 apr, 2014 19:22 |
|
Syrup
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Syrup: Min bästa kompis busringde mig precis på dolt nummer, men man kunde höra precis i början när hon förställde rösten att det var hon, hon är så himla sämst xD Och skämten som hon drog "blockerade" jag så hon var itne så glad i slutet av samtalet då jag hade förstört hennes roliga XD När jag busringer så använder jag inte min egna röst utan busringer genom en hemsida där man kan välja olika röster och skriva in vad de ska säga. Folk går på det jättelätt då! Det måste jag föreslå till henne xD Men jag ska inte vara lika "elak" mot henne nästa gång heller så.
28 apr, 2014 19:24 |
|
Hapo
Elev |
Åh puss på dig mandragora :*
Bara tio kvar nu c: 28 apr, 2014 19:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Anne Potter: Mår skit av en småsak. Någon som bara kan säga något roligt, som får mig att le? Spoiler: Tryck här för att visa! 28 apr, 2014 19:25 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Skrivet av Syrup: Min bästa kompis busringde mig precis på dolt nummer, men man kunde höra precis i början när hon förställde rösten att det var hon, hon är så himla sämst xD Och skämten som hon drog "blockerade" jag så hon var itne så glad i slutet av samtalet då jag hade förstört hennes roliga XD När jag busringer så använder jag inte min egna röst utan busringer genom en hemsida där man kan välja olika röster och skriva in vad de ska säga. Folk går på det jättelätt då! Länka hemsidan?
28 apr, 2014 19:25 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anne Potter: Mår skit av en småsak. Någon som bara kan säga något roligt, som får mig att le? Spoiler: Tryck här för att visa! Lol xD Tack, du lyckades! ![]()
28 apr, 2014 19:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anne Potter: Mår skit av en småsak. Någon som bara kan säga något roligt, som får mig att le? Spoiler: Tryck här för att visa! Lol xD Tack, du lyckades! Haha, gjorde jag? Chansade bara. Är egentligen inte bra på det här med att trösta folk. Vill du prata annars, om vad som helst så kan man uggla - jag bits inte. ^^ 28 apr, 2014 19:26 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anne Potter: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Anne Potter: Mår skit av en småsak. Någon som bara kan säga något roligt, som får mig att le? Spoiler: Tryck här för att visa! Lol xD Tack, du lyckades! Haha, gjorde jag? Chansade bara. Är egentligen inte bra på det här med att trösta folk. Vill du prata annars, om vad som helst så kan man uggla - jag bits inte. ^^ Det gjorde du! Åh, tack! Det är redan löst, men jag blir glad att du ställer upp. ![]()
28 apr, 2014 19:27 |
|
Hapo
Elev |
Skrivet av Anne Potter: Mår skit av en småsak. Någon som bara kan säga något roligt, som får mig att le? ![]() Om du gillar pizza 28 apr, 2014 19:31 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen