Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16391 16392 16393 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Hapo:
JAG UPPTÄCKTE JUST ATT DET STÅR ACCIO SENASTE INLÄGGET NÄR MAN VILL SE DET SENASTE INLÄGGET I EN TRÅD OMG MUGGLIS ÖVERRASKAR MIG HELA TIDEN DET ÄR SOM HOGWARTS MED MASSA NYA HEMLIGHETER OCH DET DÄR SOM DUMBLEDORE SÄGER NI VET


Tror inte det står så för mig…

28 apr, 2014 17:30

Syrup
Elev

Avatar


Heh, jag skulle se på ett klipp med en koreansk kändis då han var med i ett tv-sänt program, men jag tycker att det låter väldigt annorlunda än hur koreanska låter (var tvungen att lyssna hur noga som helst då det inte var några undertexter alls, och jag kan ingen koreanska mer än ett par ord xD), och så mitt i allt nämner värden för programmet "China" och jag blir fundersam, går ut från klippet och ser då att det står: "Beijing, China"... Inte undra på att jag inte kände igen språket xD Det blev lite konstigt när man tror att det ska vara koreanska och sedan pratar de kinesiska...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FLYIXQRf.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Ff5d0fd6b3e3d89fdee3c1fff5d70625a%2Ftumblr_inline_miw9jpIEaZ1qz4rgp.gif

28 apr, 2014 17:39

Siriusis
Elev

Avatar




Får alltid mig att rysa. Tung låt.

Hai

28 apr, 2014 17:41

Borttagen

Avatar


Vi ska sjunga Radioactive som skolavslutningslåt, tydligen???? Varför?

28 apr, 2014 17:42

Kim Potter
Elev

Avatar


Vänta - vem var det som skickade YouTube klippet med någon som ba': "BY AZURA BY AZURA BY AZURA"?
Måste se klippet igen men kommer inte ihåg namnet xD D:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

28 apr, 2014 17:43

Luna Chang
Elev

Avatar


Någon som vet någon riktigt bra, glad låt?
(Och den som säger Happy slår jag, tro mig bär jag säger att jag vet att den finns.)

Hej

28 apr, 2014 17:45

Hapo
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Någon som vet någon riktigt bra, glad låt?
(Och den som säger Happy slår jag, tro mig bär jag säger att jag vet att den finns.)

Heartlines med Florence + the machine får mig alltid på bra humör ^^

28 apr, 2014 17:46

Borttagen

Avatar


FML.

28 apr, 2014 17:51

Siriusis
Elev

Avatar


Fall ni har brist på låtar att lyssna på:





Hai

28 apr, 2014 17:53

baramin
Elev

Avatar


Dear long lost penpal,
I was lying the whole time-
I'm really a 46 years old man named Luke.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

28 apr, 2014 18:05

1 2 3 ... 16391 16392 16393 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.