@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Kintsugi: HAHAHAH ALLTSÅ GUUUD VAD ROLIGT NAMN! Räka med fjäderrumpa liksom HAHAHAH *överdos av sol* hahaha jag veeet xD Coolaste lixom hahah xD herregud!!! Jaa, vem vet? Jag kanske e asfarlig?? Lixom, skiter fjäderbomber 28 apr, 2014 15:32 |
|
Hapo
Elev |
Asså jag älskar hur man inte kan säga "Det här kanske är lite off topic" eller "vi kanske ska sluta gå off topic nu" FÖR DET FINNS INGET SOM HETER OFF TOPIC I DEN HÄR TRÅDEN VI ÄR FRIA HÄR
28 apr, 2014 15:35 |
|
Vildvittra
Elev |
Alla!! Det är det mest underbara som finns ;P "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 apr, 2014 15:38 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Hapo: Asså jag älskar hur man inte kan säga "Det här kanske är lite off topic" eller "vi kanske ska sluta gå off topic nu" FÖR DET FINNS INGET SOM HETER OFF TOPIC I DEN HÄR TRÅDEN VI ÄR FRIA HÄR Fast kan man gå off topic från off topic? hhrrmmmm, blir det off topiception då? ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 28 apr, 2014 15:39 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Hapo: Asså jag älskar hur man inte kan säga "Det här kanske är lite off topic" eller "vi kanske ska sluta gå off topic nu" FÖR DET FINNS INGET SOM HETER OFF TOPIC I DEN HÄR TRÅDEN VI ÄR FRIA HÄR FREEDOM FOR EVERYONE! Haha!
28 apr, 2014 15:40 |
|
Hapo
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Skrivet av Hapo: Asså jag älskar hur man inte kan säga "Det här kanske är lite off topic" eller "vi kanske ska sluta gå off topic nu" FÖR DET FINNS INGET SOM HETER OFF TOPIC I DEN HÄR TRÅDEN VI ÄR FRIA HÄR Fast kan man gå off topic från off topic? hhrrmmmm, blir det off topiception då? Hahaha, jag vet inte.. Men jag menade bara att andra trådar har ju oftast ett speciellt ämne man ska hålla sig till, men den här tråden har ju inte det ^^ 28 apr, 2014 15:40 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Kintsugi: HAHAHAH ALLTSÅ GUUUD VAD ROLIGT NAMN! Räka med fjäderrumpa liksom HAHAHAH *överdos av sol* hahaha jag veeet xD Coolaste lixom hahah xD herregud!!! Jaa, vem vet? Jag kanske e asfarlig?? Lixom, skiter fjäderbomber Fick också Mc Featherbottom. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 apr, 2014 15:45 |
|
Lills
Elev |
ALLTSÅ NEJ VAAH läste just klart Looking For Alaska och DET HÄR ÄR INTE OKEJ. så var min dag förstörd. JOHN GREEN WHY ARE YOU DOING THIS LIKE. D':
![]()
28 apr, 2014 15:57 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag jobbade med den här mannen 2010-2011. Det här känns så himla olustigt. http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18783196.ab
Så himla lättad över att det gått bra för honom trots omständigheter som varit. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 28 apr, 2014 16:13 |
|
Chaemy
Elev |
Aaaaaajj. Fick plötsligt extremt mycket huvudvärk och illamående. Fattar inte varför det blir såhär. Inga huvudvärkstabletter har vi heller. Kul.
28 apr, 2014 16:23 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen