@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
SevLoveer
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av SevLoveer: Naaah vänta vart bor du?x) Piteå?? Typ flera mil?? Skövde xc?
28 apr, 2014 15:02 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Afturelding: Vildvittra skriver i framtiden :O Det står att du skrivit 14.49 när min klocka är 14.48. Har du rest med Doktorn och rört till tiden? Jepp, jag fick blunda för de där stenänglarna och var påväg att gå in i en lycktstolpe så då kom doktorn och rädda mig. Nu har vi varit i 1700- talet och käkat barkbröd Jag vill också åka Tardis :O :O ![]() ![]()
28 apr, 2014 15:04 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Afturelding: Vildvittra skriver i framtiden :O Det står att du skrivit 14.49 när min klocka är 14.48. Har du rest med Doktorn och rört till tiden? Jepp, jag fick blunda för de där stenänglarna och var påväg att gå in i en lycktstolpe så då kom doktorn och rädda mig. Nu har vi varit i 1700- talet och käkat barkbröd Jag vill också åka Tardis :O :O Trodde du skulle säga, "Jag vill också äta barkbröd." O: Men ja det var mycket trevligt och att han valde mig arma människa som inte ens sett serien "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 apr, 2014 15:09 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Afturelding: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Afturelding: Vildvittra skriver i framtiden :O Det står att du skrivit 14.49 när min klocka är 14.48. Har du rest med Doktorn och rört till tiden? Jepp, jag fick blunda för de där stenänglarna och var påväg att gå in i en lycktstolpe så då kom doktorn och rädda mig. Nu har vi varit i 1700- talet och käkat barkbröd Jag vill också åka Tardis :O :O Trodde du skulle säga, "Jag vill också äta barkbröd." O: Men ja det var mycket trevligt och att han valde mig arma människa som inte ens sett serien Men herregud, då får du komma hit och titta! Ingen människa borde få leva ett liv utan Dr Who. OCH så kan vi försöka baka barkbröd! ![]() ![]()
28 apr, 2014 15:11 |
|
MizzNina
Elev |
Åh. Wie. Dem klipper gräset här nu och dörren till uteplatsen (som är belägen 4 meter från mig) är öppen. *Sniffa i sig den underbara doften av nyklippt gräs*
Som grädde på moset är det den snygga pojken som klipper gräset idag. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 28 apr, 2014 15:14 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Afturelding: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Afturelding: Vildvittra skriver i framtiden :O Det står att du skrivit 14.49 när min klocka är 14.48. Har du rest med Doktorn och rört till tiden? Jepp, jag fick blunda för de där stenänglarna och var påväg att gå in i en lycktstolpe så då kom doktorn och rädda mig. Nu har vi varit i 1700- talet och käkat barkbröd Jag vill också åka Tardis :O :O Trodde du skulle säga, "Jag vill också äta barkbröd." O: Men ja det var mycket trevligt och att han valde mig arma människa som inte ens sett serien Men herregud, då får du komma hit och titta! Ingen människa borde få leva ett liv utan Dr Who. OCH så kan vi försöka baka barkbröd! Ja Käka barkbröd och se Dr Who :3 Får göra det snart har jag uppkörning och så, men sedan är jag arbetslös på heltid och kan komma "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 apr, 2014 15:22 |
|
Obliviate_
Elev |
No, friendship is NOT about “supporting your friends even when you know they’re wrong.”
That’s not friendship. That’s being an enabler. That’s being an accomplice. Friendship is loving someone enough to tell them to stop being a goddamn idiot before they ruin their lives. If they expect anything else, they’re not looking for friends. They’re looking to join a gang. 28 apr, 2014 15:23 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Afturelding: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Afturelding: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Afturelding: Vildvittra skriver i framtiden :O Det står att du skrivit 14.49 när min klocka är 14.48. Har du rest med Doktorn och rört till tiden? Jepp, jag fick blunda för de där stenänglarna och var påväg att gå in i en lycktstolpe så då kom doktorn och rädda mig. Nu har vi varit i 1700- talet och käkat barkbröd Jag vill också åka Tardis :O :O Trodde du skulle säga, "Jag vill också äta barkbröd." O: Men ja det var mycket trevligt och att han valde mig arma människa som inte ens sett serien Men herregud, då får du komma hit och titta! Ingen människa borde få leva ett liv utan Dr Who. OCH så kan vi försöka baka barkbröd! Ja Käka barkbröd och se Dr Who :3 Får göra det snart har jag uppkörning och så, men sedan är jag arbetslös på heltid och kan komma Haha ja, för du får ju inte hitta ett jobb nu Vi skulle ju dricka honungsöl också (och hoppas att det går bra på uppkörningen!) ![]() ![]()
28 apr, 2014 15:25 |
|
Vildvittra
Elev |
Afturelding
Nej men ve och fasa jag bara älskar att vara arbetslös utan inkomst Det blir en hel måltid detta Tack ♥ ~~~~~~~~~~~~~~~~ ICA ♥ "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 apr, 2014 15:28 |
|
Afturelding
Elev |
28 apr, 2014 15:32 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen