@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
28 apr, 2014 14:20 |
|
Ithrenniel
Elev |
Nu ska man då skriva en uppsats om romers situation i samhället idag och jämföra med tiden före, under och efter förintelsen... Och ju mer man kollar upp aktuella debatter och läser kommentarer från folk... Alltså seriöst? Vad tänker människor med? Hur kan folk vara så otroligt diskriminerande och rasistiska idag? Lär vi oss aldrig?
![]()
28 apr, 2014 14:22 |
|
baramin
Elev |
Min typ hundraåriga svensklärare använder hen hoho.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 28 apr, 2014 14:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ithrenniel: Nu ska man då skriva en uppsats om romers situation i samhället idag och jämföra med tiden före, under och efter förintelsen... Och ju mer man kollar upp aktuella debatter och läser kommentarer från folk... Alltså seriöst? Vad tänker människor med? Hur kan folk vara så otroligt diskriminerande och rasistiska idag? Lär vi oss aldrig? Kort svar: nej. 28 apr, 2014 14:28 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av MizzNina: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av MizzNina: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av MizzNina: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av MizzNina: Här sitter man med en nybryggd kopp kaffe, bryggd i min relativt nya kaffebryggare (inköptes för knappt 3 månader sen) får ett meddelande på facebook av en vän som innehåller den här bilden: ![]() Och DÄR fick jag en sån enorm lust att köpa en ny kaffebryggare. Jag har letat efter en rosa kaffebryggare i den här nyansen och i den här modellen (till ett pris jag kan ha råd med utan att få ångest) i flera år nu. Och här är den. Gud vilken vacker :3 Sen stor nog för flera med. Finns det andra färger än rosa och var köper man den? Men visst är den. Jag så måste ha den. http://www.clasohlson.com/se/Kaffebryggare/34-1147-3#moreinfo Finns i både svart och vit. sorgligt nog inga andra färger, för jag hade inte haft något emot att ha en knallgul också. Och som sagt till ett bra pris. Så synd att den inte fanns i fler färger. Hade tänkt mig en i grön/blå eller något x) Vet att mamma behöver en ny med och denna i grönt hade varit perfekt! http://www.klingel.se/index.php?id=a174&product=7780630&artnumber=098020&group=7505518&refPa=1&refID=Klingel_SE%2FLeGuide%2FHem_&_hush%C3%A5ll%2FElektronik_=&_hush%C3%A5llsartiklar%2FK%C3%B6k_=&_matlagning%2F09802%2F00X%2F=&emsrc=Produktportale Typ en sån? Typ fast mer som din xD Kan iof vänta med kaffebryggare tills jag skaffar kök och lägenhet xD Men mamma gillar mer limegrönt/piggelingrönt/päronsplittsgrönt eller liknande inte Slytheringrönt xD ![]() Vad sägs om en moccamaster?! Det verkar vara lika svårt att hitta en grön kaffebryggare i min modell nu, som det var att hitta en rosa för ett par år sen. Ooo, älskar den c: Om den hade varit mer klassisk som den ovanstående xD Men ja, jag får väl hålla utkik när den tiden kommer "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 apr, 2014 14:32 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av MizzNina: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av MizzNina: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av MizzNina: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av MizzNina: Här sitter man med en nybryggd kopp kaffe, bryggd i min relativt nya kaffebryggare (inköptes för knappt 3 månader sen) får ett meddelande på facebook av en vän som innehåller den här bilden: ![]() Och DÄR fick jag en sån enorm lust att köpa en ny kaffebryggare. Jag har letat efter en rosa kaffebryggare i den här nyansen och i den här modellen (till ett pris jag kan ha råd med utan att få ångest) i flera år nu. Och här är den. Gud vilken vacker :3 Sen stor nog för flera med. Finns det andra färger än rosa och var köper man den? Men visst är den. Jag så måste ha den. http://www.clasohlson.com/se/Kaffebryggare/34-1147-3#moreinfo Finns i både svart och vit. sorgligt nog inga andra färger, för jag hade inte haft något emot att ha en knallgul också. Och som sagt till ett bra pris. Så synd att den inte fanns i fler färger. Hade tänkt mig en i grön/blå eller något x) Vet att mamma behöver en ny med och denna i grönt hade varit perfekt! http://www.klingel.se/index.php?id=a174&product=7780630&artnumber=098020&group=7505518&refPa=1&refID=Klingel_SE%2FLeGuide%2FHem_&_hush%C3%A5ll%2FElektronik_=&_hush%C3%A5llsartiklar%2FK%C3%B6k_=&_matlagning%2F09802%2F00X%2F=&emsrc=Produktportale Typ en sån? Typ fast mer som din xD Kan iof vänta med kaffebryggare tills jag skaffar kök och lägenhet xD Men mamma gillar mer limegrönt/piggelingrönt/päronsplittsgrönt eller liknande inte Slytheringrönt xD ![]() Vad sägs om en moccamaster?! Det verkar vara lika svårt att hitta en grön kaffebryggare i min modell nu, som det var att hitta en rosa för ett par år sen. Ooo, älskar den c: Om den hade varit mer klassisk som den ovanstående xD Men ja, jag får väl hålla utkik när den tiden kommer Det var en skön färg i alla fall. Men jag har sett dem irl och storleken känns alldeles för liten egentligen för att matcha priset. Den är ju rent löjligt dyr och såvitt jag vet har den inga speciella egenskaper. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 28 apr, 2014 14:40 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av MizzNina: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av MizzNina: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av MizzNina: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av MizzNina: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av MizzNina: Här sitter man med en nybryggd kopp kaffe, bryggd i min relativt nya kaffebryggare (inköptes för knappt 3 månader sen) får ett meddelande på facebook av en vän som innehåller den här bilden: ![]() Och DÄR fick jag en sån enorm lust att köpa en ny kaffebryggare. Jag har letat efter en rosa kaffebryggare i den här nyansen och i den här modellen (till ett pris jag kan ha råd med utan att få ångest) i flera år nu. Och här är den. Gud vilken vacker :3 Sen stor nog för flera med. Finns det andra färger än rosa och var köper man den? Men visst är den. Jag så måste ha den. http://www.clasohlson.com/se/Kaffebryggare/34-1147-3#moreinfo Finns i både svart och vit. sorgligt nog inga andra färger, för jag hade inte haft något emot att ha en knallgul också. Och som sagt till ett bra pris. Så synd att den inte fanns i fler färger. Hade tänkt mig en i grön/blå eller något x) Vet att mamma behöver en ny med och denna i grönt hade varit perfekt! http://www.klingel.se/index.php?id=a174&product=7780630&artnumber=098020&group=7505518&refPa=1&refID=Klingel_SE%2FLeGuide%2FHem_&_hush%C3%A5ll%2FElektronik_=&_hush%C3%A5llsartiklar%2FK%C3%B6k_=&_matlagning%2F09802%2F00X%2F=&emsrc=Produktportale Typ en sån? Typ fast mer som din xD Kan iof vänta med kaffebryggare tills jag skaffar kök och lägenhet xD Men mamma gillar mer limegrönt/piggelingrönt/päronsplittsgrönt eller liknande inte Slytheringrönt xD ![]() Vad sägs om en moccamaster?! Det verkar vara lika svårt att hitta en grön kaffebryggare i min modell nu, som det var att hitta en rosa för ett par år sen. Ooo, älskar den c: Om den hade varit mer klassisk som den ovanstående xD Men ja, jag får väl hålla utkik när den tiden kommer Det var en skön färg i alla fall. Men jag har sett dem irl och storleken känns alldeles för liten egentligen för att matcha priset. Den är ju rent löjligt dyr och såvitt jag vet har den inga speciella egenskaper. Kände så jag med, bara för att den har en ful design ska den vara snordyr liksom ;P "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 apr, 2014 14:49 |
|
Afturelding
Elev |
Vildvittra skriver i framtiden :O Det står att du skrivit 14.49 när min klocka är 14.48. Har du rest med Doktorn och rört till tiden?
![]() ![]()
28 apr, 2014 14:51 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Afturelding: Vildvittra skriver i framtiden :O Det står att du skrivit 14.49 när min klocka är 14.48. Har du rest med Doktorn och rört till tiden? Jepp, jag fick blunda för de där stenänglarna och var påväg att gå in i en lycktstolpe så då kom doktorn och rädda mig. Nu har vi varit i 1700- talet och käkat barkbröd "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 apr, 2014 15:02 |
|
Kintsugi
Prefekt |
HAHAHAH ALLTSÅ GUUUD VAD ROLIGT NAMN! Räka med fjäderrumpa liksom HAHAHAH *överdos av sol* ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 28 apr, 2014 15:02 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen