@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av MizzNina: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av MizzNina: Här sitter man med en nybryggd kopp kaffe, bryggd i min relativt nya kaffebryggare (inköptes för knappt 3 månader sen) får ett meddelande på facebook av en vän som innehåller den här bilden: ![]() Och DÄR fick jag en sån enorm lust att köpa en ny kaffebryggare. Jag har letat efter en rosa kaffebryggare i den här nyansen och i den här modellen (till ett pris jag kan ha råd med utan att få ångest) i flera år nu. Och här är den. Gud vilken vacker :3 Sen stor nog för flera med. Finns det andra färger än rosa och var köper man den? Men visst är den. Jag så måste ha den. http://www.clasohlson.com/se/Kaffebryggare/34-1147-3#moreinfo Finns i både svart och vit. sorgligt nog inga andra färger, för jag hade inte haft något emot att ha en knallgul också. Och som sagt till ett bra pris. Så synd att den inte fanns i fler färger. Hade tänkt mig en i grön/blå eller något x) Vet att mamma behöver en ny med och denna i grönt hade varit perfekt! "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 apr, 2014 09:05 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av MizzNina: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av MizzNina: Här sitter man med en nybryggd kopp kaffe, bryggd i min relativt nya kaffebryggare (inköptes för knappt 3 månader sen) får ett meddelande på facebook av en vän som innehåller den här bilden: ![]() Och DÄR fick jag en sån enorm lust att köpa en ny kaffebryggare. Jag har letat efter en rosa kaffebryggare i den här nyansen och i den här modellen (till ett pris jag kan ha råd med utan att få ångest) i flera år nu. Och här är den. Gud vilken vacker :3 Sen stor nog för flera med. Finns det andra färger än rosa och var köper man den? Men visst är den. Jag så måste ha den. http://www.clasohlson.com/se/Kaffebryggare/34-1147-3#moreinfo Finns i både svart och vit. sorgligt nog inga andra färger, för jag hade inte haft något emot att ha en knallgul också. Och som sagt till ett bra pris. Så synd att den inte fanns i fler färger. Hade tänkt mig en i grön/blå eller något x) Vet att mamma behöver en ny med och denna i grönt hade varit perfekt! http://www.klingel.se/index.php?id=a174&product=7780630&artnumber=098020&group=7505518&refPa=1&refID=Klingel_SE%2FLeGuide%2FHem_&_hush%C3%A5ll%2FElektronik_=&_hush%C3%A5llsartiklar%2FK%C3%B6k_=&_matlagning%2F09802%2F00X%2F=&emsrc=Produktportale Typ en sån? "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 28 apr, 2014 09:09 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av MizzNina: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av MizzNina: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av MizzNina: Här sitter man med en nybryggd kopp kaffe, bryggd i min relativt nya kaffebryggare (inköptes för knappt 3 månader sen) får ett meddelande på facebook av en vän som innehåller den här bilden: ![]() Och DÄR fick jag en sån enorm lust att köpa en ny kaffebryggare. Jag har letat efter en rosa kaffebryggare i den här nyansen och i den här modellen (till ett pris jag kan ha råd med utan att få ångest) i flera år nu. Och här är den. Gud vilken vacker :3 Sen stor nog för flera med. Finns det andra färger än rosa och var köper man den? Men visst är den. Jag så måste ha den. http://www.clasohlson.com/se/Kaffebryggare/34-1147-3#moreinfo Finns i både svart och vit. sorgligt nog inga andra färger, för jag hade inte haft något emot att ha en knallgul också. Och som sagt till ett bra pris. Så synd att den inte fanns i fler färger. Hade tänkt mig en i grön/blå eller något x) Vet att mamma behöver en ny med och denna i grönt hade varit perfekt! http://www.klingel.se/index.php?id=a174&product=7780630&artnumber=098020&group=7505518&refPa=1&refID=Klingel_SE%2FLeGuide%2FHem_&_hush%C3%A5ll%2FElektronik_=&_hush%C3%A5llsartiklar%2FK%C3%B6k_=&_matlagning%2F09802%2F00X%2F=&emsrc=Produktportale Typ en sån? Typ fast mer som din xD Kan iof vänta med kaffebryggare tills jag skaffar kök och lägenhet xD Men mamma gillar mer limegrönt/piggelingrönt/päronsplittsgrönt eller liknande inte Slytheringrönt xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 apr, 2014 09:14 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av MizzNina: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av MizzNina: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av MizzNina: Här sitter man med en nybryggd kopp kaffe, bryggd i min relativt nya kaffebryggare (inköptes för knappt 3 månader sen) får ett meddelande på facebook av en vän som innehåller den här bilden: ![]() Och DÄR fick jag en sån enorm lust att köpa en ny kaffebryggare. Jag har letat efter en rosa kaffebryggare i den här nyansen och i den här modellen (till ett pris jag kan ha råd med utan att få ångest) i flera år nu. Och här är den. Gud vilken vacker :3 Sen stor nog för flera med. Finns det andra färger än rosa och var köper man den? Men visst är den. Jag så måste ha den. http://www.clasohlson.com/se/Kaffebryggare/34-1147-3#moreinfo Finns i både svart och vit. sorgligt nog inga andra färger, för jag hade inte haft något emot att ha en knallgul också. Och som sagt till ett bra pris. Så synd att den inte fanns i fler färger. Hade tänkt mig en i grön/blå eller något x) Vet att mamma behöver en ny med och denna i grönt hade varit perfekt! http://www.klingel.se/index.php?id=a174&product=7780630&artnumber=098020&group=7505518&refPa=1&refID=Klingel_SE%2FLeGuide%2FHem_&_hush%C3%A5ll%2FElektronik_=&_hush%C3%A5llsartiklar%2FK%C3%B6k_=&_matlagning%2F09802%2F00X%2F=&emsrc=Produktportale Typ en sån? Typ fast mer som din xD Kan iof vänta med kaffebryggare tills jag skaffar kök och lägenhet xD Men mamma gillar mer limegrönt/piggelingrönt/päronsplittsgrönt eller liknande inte Slytheringrönt xD ![]() Vad sägs om en moccamaster?! Det verkar vara lika svårt att hitta en grön kaffebryggare i min modell nu, som det var att hitta en rosa för ett par år sen. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 28 apr, 2014 09:20
Detta inlägg ändrades senast 2014-04-28 kl. 09:21
|
|
Borttagen
|
Pecky McRolyPoly ;__; 28 apr, 2014 09:21 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Pecky McRolyPoly ;__; Hahahahaha! SÖÖTT PECKY! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 28 apr, 2014 09:23 |
|
Borttagen
|
28 apr, 2014 09:24 |
|
Solkatten
Elev |
Mamma sa att jag skulle vara färdig prick klockan tio. Jag var färdig innan det och väntar nu på henne och den är tio över.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 apr, 2014 10:06 |
|
MizzNina
Elev |
Squawky Squeakybeak. Lulz. ^_^ "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 28 apr, 2014 10:07 |
|
Frivolt
Elev |
haha xD omg!! Jag är Shrimpy Mc Featherbottom xD xD xD 28 apr, 2014 10:48 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen