@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
yerAwizardThea
Elev |
28 apr, 2014 07:19 |
|
Borttagen
|
Börjar klockan nio och slutar elva!!!! WOHOOOO, love my school!!!
28 apr, 2014 07:25 |
|
Borttagen
|
Har börjat att se på Divergent nu, FAN nu längtar jag redan hem från jobbet! :c 28 apr, 2014 07:32 |
|
Borttagen
|
Återigen. Att ha 4 kattungar i sängen är inte en bra idé. De väckte mig kl 4 idag...
Inte blir det bättre av att pojkvännen sover och jag ska till skolan snart ;__; 28 apr, 2014 07:39 |
|
Kintsugi
Prefekt |
♥ even better.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 28 apr, 2014 07:57 |
|
MizzNina
Elev |
Här sitter man med en nybryggd kopp kaffe, bryggd i min relativt nya kaffebryggare (inköptes för knappt 3 månader sen) får ett meddelande på facebook av en vän som innehåller den här bilden:
![]() Och DÄR fick jag en sån enorm lust att köpa en ny kaffebryggare. Jag har letat efter en rosa kaffebryggare i den här nyansen och i den här modellen (till ett pris jag kan ha råd med utan att få ångest) i flera år nu. Och här är den. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 28 apr, 2014 08:32 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av MizzNina: Här sitter man med en nybryggd kopp kaffe, bryggd i min relativt nya kaffebryggare (inköptes för knappt 3 månader sen) får ett meddelande på facebook av en vän som innehåller den här bilden: ![]() Och DÄR fick jag en sån enorm lust att köpa en ny kaffebryggare. Jag har letat efter en rosa kaffebryggare i den här nyansen och i den här modellen (till ett pris jag kan ha råd med utan att få ångest) i flera år nu. Och här är den. Gud vilken vacker :3 Sen stor nog för flera med. Finns det andra färger än rosa och var köper man den? "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 28 apr, 2014 08:55 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av MizzNina: Här sitter man med en nybryggd kopp kaffe, bryggd i min relativt nya kaffebryggare (inköptes för knappt 3 månader sen) får ett meddelande på facebook av en vän som innehåller den här bilden: ![]() Och DÄR fick jag en sån enorm lust att köpa en ny kaffebryggare. Jag har letat efter en rosa kaffebryggare i den här nyansen och i den här modellen (till ett pris jag kan ha råd med utan att få ångest) i flera år nu. Och här är den. Gud vilken vacker :3 Sen stor nog för flera med. Finns det andra färger än rosa och var köper man den? Men visst är den. Jag så måste ha den. http://www.clasohlson.com/se/Kaffebryggare/34-1147-3#moreinfo Finns i både svart och vit. sorgligt nog inga andra färger, för jag hade inte haft något emot att ha en knallgul också. Och som sagt till ett bra pris. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 28 apr, 2014 09:01 |
|
Kintsugi
Prefekt |
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 28 apr, 2014 09:03 |
|
Chaemy
Elev |
Måndaaaaag! OMG JAAA DET VAR INTE DEN HÄR VECKAN VI HADE NATIONELLA!!!!
Det enda jag är stressad över nu är alla dessa filmer som måste bli klara! Känns ganska bra dock, vädret har gjort mig på gott humör!
28 apr, 2014 09:04 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen