@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dream
Elev |
27 apr, 2014 20:25 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Lills: Skrivet av Kim Potter: Jag vill skaffa Tumblr men... *Hur lägger man in gifar? *Något bra användarnamn-tips? *Vad heter ni mugglisar på Tulmblr? Man sätter in gifs som om man satte in vanliga bilder. ^^ Aha :3
27 apr, 2014 20:32 |
|
Hapo
Elev |
27 apr, 2014 20:34 |
|
Borttagen
|
Öhh.. Är det bara jag som kommer vara ledig torsdag-fredag den kommande veckan?
Does anyone know why? Såg det precis på min skolas schoolsoft sida, men har ingen aning om varför. 27 apr, 2014 20:37 |
|
Borttagen
|
Älskar att skriva!!!
27 apr, 2014 20:37 |
|
Obliviate_
Elev |
27 apr, 2014 20:39
Detta inlägg ändrades senast 2014-04-27 kl. 20:39
|
|
Hapo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Öhh.. Är det bara jag som kommer vara ledig torsdag-fredag den kommande veckan? Does anyone know why? Såg det precis på min skolas schoolsoft sida, men har ingen aning om varför. Det är för att det är första maj på torsdag, och då är man alltid ledig, och sen blir fredagen en sk klämdag så då blir man ledig då med =) 27 apr, 2014 20:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hapo: Skrivet av Borttagen: Öhh.. Är det bara jag som kommer vara ledig torsdag-fredag den kommande veckan? Does anyone know why? Såg det precis på min skolas schoolsoft sida, men har ingen aning om varför. Det är för att det är första maj på torsdag, och då är man alltid ledig, och sen blir fredagen en sk klämdag så då blir man ledig då med =) Ahaa, okej tack! ^^ Åh gud vad skönt. Jag som trodde att jag skulle ha prov på fredag, men då blir det antagligen inte förrän nästa fredag. :' 27 apr, 2014 20:50 |
|
Vildvittra
Elev |
Jag hade namnsdag igår, det har jag varje år vid den tiden :3
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 27 apr, 2014 20:55 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Jag hade namnsdag igår, det har jag varje år vid den tiden :3 Grattis på namnsdagen i efterskott! x)
27 apr, 2014 20:55 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen