Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
Skrivet av Solkatten: Måste ha öppet fönstret för att en viss hund har bajsat i mitt rum. katter är så mycket bättre än hundar dom bara smiter in på en låda och man behöver inte gå ut med dom!!!
4 feb, 2013 20:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dilly Weasley: Det vill jag occkså ha ju D:Måste läsa i 15 minuter som hemläxa0.o 4 feb, 2013 20:06 |
|
Dilly Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dilly Weasley: Det vill jag occkså ha ju D: Måste läsa i 15 minuter som hemläxa0.o Nej det vill du inteXD "Hm, you must be a Weasley" 4 feb, 2013 20:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dilly Weasley: Jooo :oSkrivet av Borttagen: Skrivet av Dilly Weasley: Det vill jag occkså ha ju D: Måste läsa i 15 minuter som hemläxa0.o Nej det vill du inteXD 4 feb, 2013 20:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dilly Weasley: Vad är det du ska läsa? Måste läsa i 15 minuter som hemläxa0.o 4 feb, 2013 20:10 |
|
Dilly Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dilly Weasley: Jooo :o Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dilly Weasley: Det vill jag occkså ha ju D: Måste läsa i 15 minuter som hemläxa0.o Nej det vill du inteXD Vi måste läsa klassiker... Anna Weasley- vi måste läsa klassiker. Jag läser Robinson Cruco(vet ej hur det stavas!) När jag frågade min lärare om Harry Potter var en klassiker så sade hon: Öh, jag tror inte jag godtar det. "Hm, you must be a Weasley" 4 feb, 2013 20:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dilly Weasley: Ja, men ÄNDÅ vi har bara tråkiga förhör hela tiden :<Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dilly Weasley: Jooo :o Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dilly Weasley: Det vill jag occkså ha ju D: Måste läsa i 15 minuter som hemläxa0.o Nej det vill du inteXD Vi måste läsa klassiker... Anna Weasley- vi måste läsa klassiker. Jag läser Robinson Cruco(vet ej hur det stavas!) När jag frågade min lärare om Harry Potter var en klassiker så sade hon: Öh, jag tror inte jag godtar det. 4 feb, 2013 20:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Dilly Weasley: Aha Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dilly Weasley: Jooo :o Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dilly Weasley: Det vill jag occkså ha ju D: Måste läsa i 15 minuter som hemläxa0.o Nej det vill du inteXD Vi måste läsa klassiker... Anna Weasley- vi måste läsa klassiker. Jag läser Robinson Cruco(vet ej hur det stavas!) När jag frågade min lärare om Harry Potter var en klassiker så sade hon: Öh, jag tror inte jag godtar det. Åh, jag vill läsa den... Har bara aldrig orkat börja... Fast förstår att det kan vara jobbigt Själv brukar jag läsa i timmar i sträck C: 4 feb, 2013 20:16 |
|
A.k
Elev |
Nationella Proven börjar imorgon!!! D:
"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 4 feb, 2013 20:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av A.k: Nationella Proven börjar imorgon!!! D: Japp och jag är sjuk men måste gå endå Inte kul 4 feb, 2013 20:54 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen