Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Chaemy
Elev |
Jag önskar att jag inte hade asperger. Alla pratar om det som något jävligt negativt som typ förstör hela ens liv och jag vill inte få det så. Jag vill inte ha bekräftat att jag är helt konstig och har negativa egenskaper. Jag är så ledsen.
27 mar, 2015 13:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Chaemy: Jag önskar att jag inte hade asperger. Alla pratar om det som något jävligt negativt som typ förstör hela ens liv och jag vill inte få det så. Jag vill inte ha bekräftat att jag är helt konstig och har negativa egenskaper. Jag är så ledsen. Jag har en väldigt bra vän som har asperger, jag ser henne inte som konstigare än någon annan. Jag ser inte att det är negativa egenskaper man har. Det är vad man gör dom till som gör dom ppositiva eller negativa. Hoppas att du får ut nåt som hjälper ur det här 28 mar, 2015 09:36 |
|
Borttagen
|
Ångrar så fucking mycket att jag åkte. Mår riktigt jävla dåligt också, måste fan få sova. Helvete. Helvete. Helvete.
28 mar, 2015 10:26 |
|
Myling
Elev |
Skrivet av Chaemy: Jag önskar att jag inte hade asperger. Alla pratar om det som något jävligt negativt som typ förstör hela ens liv och jag vill inte få det så. Jag vill inte ha bekräftat att jag är helt konstig och har negativa egenskaper. Jag är så ledsen. Det är det verkligen inte!!!!! Min pojkvän har asperger, han är den mest talangfulla och fantastiska varelse jag vet! Han lyckas leva på att göra musik och konst och helt utan att censurera vem han är. Det är grymt. Ni har det jobbigare i en del avseenden, men folk som är aspisar är fantastiska, folk bara fattar inte hur de ska ta in er. Min Kim är sån att han säger exakt vad han tycker och känner, ingen bullshit för han verkar inte fatta hur det skulle fungera. Han säger till när han inte fattar vad jag menar så jag kan förklara för honom, och jag kan göra exakt samma sak, det är grymt med sådan kommunikation. Det här säger jag inte för att det är så man säger till folk, detta säger jag för att jag på fullaste allvar tycker och tror det: Det är inte dig det är fel på, det är fel på dem som inte förstår dig! Håll huvudet högt, var dig själv, hela dig och om folk missförstår dig så får du förklara vad du menar och känner, förstår de inte eller inte accepterar då så är de inte värda att lägga mer energi på. Kram 28 mar, 2015 10:51 |
|
hyperion
Elev |
Herregud vad jag är trött på allas bullshit. Vi är förfan inte tolv år gamla. Tror nästan tolvåringar beter sig bättre.
![]()
29 mar, 2015 09:11 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
29 mar, 2015 20:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TheFifthMarauder: tankarna börjar komma tillbaka och jag kan inte göra något för att stoppa dem 29 mar, 2015 20:03 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tack ♥Skrivet av TheFifthMarauder: tankarna börjar komma tillbaka och jag kan inte göra något för att stoppa dem
29 mar, 2015 20:14 |
|
Pixie
Elev |
hmm orkar inte men måste till skolan, måste anstränga mig, måste göra bra ifrån mig för annars kommer jag inte in dit jag vill. mår piss hela tiden men skolan är ju självklart viktigast :-)
29 mar, 2015 22:09 |
|
Hedwig96
Elev |
de känns helt hopplös just nu. Jag är pank.. har 15 € på kontot o räkningar på ca 300, sen ska jag ha tågbiljett till tisdag. O nu är det droppen när klassen tycker vi ska fara ut o äta imoron när de är sista dan. JAG HAR VERKLIGEN INTE RÅD. Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra eller säga.
Sen har jag ännu mera tågresor framför mej, plus klassresa... 29 mar, 2015 22:20 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen