@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alice...
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tänk om någon prefekt skulle råka låsa "Intresseklubben antecknar" utan att säga någonting, ni/du vet då inte vem som har låst den och varför, vad gör du då? Skulle få panik kort sagt. På riktigt. Jag skulle starta en ny. Okej :3 Vi vidare utvecklar frågan: Du bestämmer dig för att kolla upp vem som låst tråden och det visar sig att självaste TS, avifors, har låst tråden, vad gör du då då? Tar ett rejält samtal med avifors
16 jan, 2012 18:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tänk om någon prefekt skulle råka låsa "Intresseklubben antecknar" utan att säga någonting, ni/du vet då inte vem som har låst den och varför, vad gör du då? Skulle få panik kort sagt. På riktigt. Jag skulle starta en ny. Okej :3 Vi vidare utvecklar frågan: Du bestämmer dig för att kolla upp vem som låst tråden och det visar sig att självaste TS, avifors, har låst tråden, vad gör du då då? ( Frågar bara för att det blev så dött i tråden :3 ) Skulle döda henne...! Nej men, skulle ta ett snack med henne som Alice... sa! 16 jan, 2012 18:52 |
|
joel9324
Elev |
16 jan, 2012 18:53
Detta inlägg ändrades senast 2012-01-16 kl. 18:59
|
|
Alice...
Elev |
16 jan, 2012 18:54 |
|
joel9324
Elev |
16 jan, 2012 18:56 |
|
Celebikai
Elev |
16 jan, 2012 18:58 |
|
Alice...
Elev |
16 jan, 2012 18:58 |
|
Borttagen
|
16 jan, 2012 19:00
Detta inlägg ändrades senast 2012-01-16 kl. 19:02
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Alice...: Skrivet av Borttagen: Skrivet av leumas vän: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tänk om någon prefekt skulle råka låsa "Intresseklubben antecknar" utan att säga någonting, ni/du vet då inte vem som har låst den och varför, vad gör du då? Skulle få panik kort sagt. På riktigt. Jag skulle starta en ny. Okej :3 Vi vidare utvecklar frågan: Du bestämmer dig för att kolla upp vem som låst tråden och det visar sig att självaste TS, avifors, har låst tråden, vad gör du då då? Tar ett rejält samtal med avifors Ligger jag i trubbel nu? xD ... hur vågar ni ens tänka så?! Intresseklubben = always. 16 jan, 2012 19:00 |
|
joel9324
Elev |
16 jan, 2012 19:01 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen