Kväll/Natt tråden!
Forum > Off Topic > Kväll/Natt tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Bara jag som lider av sömnproblem? Nja, mina sömnproblem beror mest på att sängen ockuperas dygnet runt.. 1 feb, 2013 02:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Bara jag som lider av sömnproblem? Nja, mina sömnproblem beror mest på att sängen ockuperas dygnet runt.. Haha jaså? Av vad? 1 feb, 2013 02:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Bara jag som lider av sömnproblem? Nepp, jag är verkligen inte trött för jag är liksom typ en nattuggla eller nåt och det är Inge kul förbudet finns iget att göra på natten 1 feb, 2013 03:21 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Bara jag som lider av sömnproblem? Nja, mina sömnproblem beror mest på att sängen ockuperas dygnet runt.. Haha jaså? Av vad? Mah boyfriend. Han klarar inte o sitta någon annan stans 1 feb, 2013 12:31 |
|
Winny Geasley
Elev |
Hej allihopa^^! Vad gör niii då? Själv håller man ju på med att ligga i sängen, spela mugglis på mobilen, samt chatta liye
1 feb, 2013 22:32 |
|
Archarec
Elev |
1 feb, 2013 22:37 |
|
Solkatten
Elev |
Åh, längtar till Mello! ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 feb, 2013 22:38 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Solkatten: Jaaa♥! Fast pappa ska se någon fotbollsmatch precis då, så jag och syskonen får se på SVTPlay sen :_:Åh, längtar till Mello! ♥ 1 feb, 2013 23:09 |
|
Nendra
Elev |
Jag har skrivit små lappar där det står 'Du är underbar' och lagt i små kuvert. När pappa och syrran har gått och lagt sig ska jag smyga ut och släppa ner kuverten i olika brevlådor i området.
Jag hoppas folk blir glada när de ser dom på morgonen och så är det alltid skönt att gå ut mitt i natten, även om det är lite läskigt och kan vara farligt.... There once was a boy named Harry... 1 feb, 2013 23:12 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Nendra: Lycka till♥"Jag har skrivit små lappar där det står 'Du är underbar' och lagt i små kuvert. När pappa och syrran har gått och lagt sig ska jag smyga ut och släppa ner kuverten i olika brevlådor i området. Jag hoppas folk blir glada när de ser dom på morgonen och så är det alltid skönt att gå ut mitt i natten, även om det är lite läskigt och kan vara farligt.... 1 feb, 2013 23:16 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen